خبرهای داغ:
مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی قم گفت: تفکر بسیجی می تواند در مسیر وحدت بخشی مانع از تحقق اهداف دشمن گردد و از نفوذ استکبار جلوگیری کند.
کد خبر: ۸۵۹۸۸۰۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام عباس اسکندری طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد:امام خمینی(ره) با بلند اندیشی و بصیرت فکری بسیج را به عنوان نهادی مردمی و فرهنگی تشکیل داد نهادی که در طول انقلاب اسلامی ثابت شد که چه ضرورت و جایگاهی ارزشمندی دارد.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی قم تصریح کرد: بسیج یادگاری عظیم از تفکر آینده‌نگر امام راحل (ره) است که در بسیاری از عرصه‌های انقلابی به نقش آفرینی پرداخته است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج تنها یک گروه و یا حزب نیست بلکه یک فرهنگ عظیم و تفکر ناب را تشکیل می‌دهد که میتواند اثر گذار باشد چرا که بسیج متعلق به همه امت است و وابسته به جناح و حزب خاصی نیست.

حجت الاسلام اسکندری اظهار کرد: فرد بسیجی با ایمان، تقوا و پارسایی خود را وقف ارزش‌های دینی و اخلاقی و انقلابی می‌کند و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ استکباری نمی‌هراسد بلکه با قدرت خود با توکل به خدای متعال هراس در دل دشمنان و مستکبران می‌اندازد.

وی گفت:تفکر بسیجی افراد را در مسیری به حرکت وا می‌دارد که در آن رشد و تعالی وجود دارد بسیجی با اقتدا به ولایت فقیه در حرکت است و از همین رو بیمی از توطئه‌های دشمن ندارد.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی قم عنوان کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است محدود به زمان و مکان نمی‌شود و در همه برهه‌ها به نقش آفرینی می‌پردازد این شجره طیبه شکسته و فرسوده نخواهد شد زیرا ریشه در فرهنگ غنی و تفکر اسلامی دارد.

وی بیان کرد: در شرایطی که دشمنان با تفرقه انگیزی میان مسلمین و تقویت گروه‌های تکفیری و داعش در صدد بر انداختن تفکر ناب اسلامی هستند تفکر بسیجی می‌تواند در مسیر وحدت بخشی مانع از تحقق اهداف دشمن گردد و از نفوذ استکبار جلوگیری کند.

وی در پایان گفت: اگر کشورهای اسلامی با بینش بسیجی به تشکیل گروه‌هایی بپردازند که در برابر استکبار ایستادگی می‌کند دیگر مجال و فرصتی برای دست درازی و تجاوز توسط دشمن باقی نمی‌ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها