خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه قم:

فرهنگ بسیجی سدی آهنین در برابر "نفوذِ" دشمن است

مدیر حوزه علمیه قم گفت: فرهنگ بسیجی همانند سدی آهنین در برابر نفوذی که رهبر انقلاب برآن تاکید کردند، ایستادگی می‌کند و ملتی که تداوم‌دهنده فرهنگ بسیجی باشد، سعادت‌مند و عاقبت به‌خیر می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۸۸۰۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ‌فال ظهر امروز در "همایش حضور" که به مناسبت هفته بسیج در سالن همایش‌های مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، اظهار داشت: بسیجیان از مال و جان خویش گذشتند تا انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حفظ شود که این عنصر الهی نسبت به دیگر اقشار از جایگاه و ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند.

مدیر حوزه علمیه قم افزود: در زمان پیامبر (ع) افرادی بودند که با همه مشکلات جسمی و غیر جسمی در رکاب ایشان جانفشانی کردند اما برخی افراد با همه امکاناتی که داشتند از جهاد در راه اسلام و رسول خدا(ص) خودداری کردند.

فرخ فال با بیان اینکه عدم سازش و تسلیم‌ناپذیری در برابر کفر و شرک از مهم‌ترین رسالت‌های انسان مؤمن است، بیان کرد: ایثار، از خودگذشتی و بی‌رغبتی در برابر جذابیت‌های دنیا از جمله ویژگی‌های نیروهای بسیج در هشت سال دفاع‌مقدس بود و تنها هدف آن‌ها اعتلای اسلام و مقابله با استکبار بود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اقدامات استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی و لزوم ایستادگی در برابر آن عنوان کرد: تا زمانی که بسیج در کالبد نظام جمهوری اسلامی با قدرت و قوت در کنار ملت و به امر رهبر انقلاب فعالیت کند، هیچ قدرتی نمی‌توان به مقابله با ملت ایران بپردازد.

وی با بیان اینکه امروز بسیج همانند 8 سال دفاع مقدس به دفاع از اسلام و مقابله با دشمنان می‌پردازد، تصریح کرد: فرهنگ بسیجی همانند سدی آهنین در برابر نفوذی که رهبر انقلاب برآن تاکید کردند ایستادگی می‌کند؛ ملتی که تداوم‌دهنده فرهنگ بسیجی باشد سعادت مند و عاقبت به خیر می‌شود.

ارسال نظرات