خبرهای داغ:
معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه قم در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی:

6 هزار حلقه صالحین توسط معاونت تعلیم سپاه قم برپا می‌شود

مسئول تعلیم و تربیت سپاه قم با اشاره به لزوم برگزاری حلقه صالحین توسط سپاه و نیاز آن برای جامعه گفت: 6 هزار حلقه صالحین توسط معاونت تعلیم و تربیت سپاه قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۸۸۰۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام اسماعیل امیر زاده پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در جامعه اظهار داشت: برگزاری حلقه‌های صالحین در راستای تربیت بسیجیان دینی و با بصیرت است که این حلقه‌ها توسط سپاه قم در مساجد و پایگاه‌های بسیج در حال برگزاری است.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه قم با اشاره به لزوم برگزاری حلقه صالحین توسط سپاه و نیاز آن برای جامعه افزود: 6 هزار حلقه صالحین توسط معاونت تعلیم و تربیت سپاه قم برگزار می‌شود، علم و باور و عرضه دین در حلقه‌های صالحین وجود دارد و کادرسازی برای نظام و انقلاب از جمله اهداف برگزاری حلقه‌های صالحین است.

امیرزاده با بیان اینکه مربیان حلقه‌های صالحین در زمینه‌های مختلف دارای تخصص هستند، عنوان کرد: اردوهای تربیتی و آموزشی برای مربیان حلقه‌های صالحین استان قم برگزار می‌شود و در زمینه‌های مختلف آن‌ها را آموزش می‌دهیم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی ویژه بسیجیان در هفته بسیج گفت: یکی از برنامه‌های هفته بسیج میقات صالحین است که حضور بسیجیان در نماز جمعه است که علاوه بر کشور در استان قم برگزار می‌شود.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان قم بیان کرد: بیش از 7 سال است که شجره طیبه صالحین در استان قم برگزار می‌شود که ولایت مداری و تهذیب نفس از جمله اهداف برگزاری حلقه‌های صالحین است.

ارسال نظرات