جانشین سپاه شاهرود:

بسیج بازوی نظام در عرصه های مختلف است

جانشین سپاه شاهرود با تقدیر از فعالیت های بسیجیان در عرصه های مختلف جامعه گفت: امروز بسیج بازوی توانمند نظام اسلامی در عرصه های مختلف است
کد خبر: ۸۵۹۸۸۵۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین یارمحمدی در مراسم افتتاح پایگاه ولایت بسیج اصناف و بازاریان الهادی که با حضور مسئولین سپاه و بسیج اصناف و بازاریان و اتاق اصناف و مجمع امور صنفی شهرستان شاهرود در محل اتاق اصناف برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تشکر از فعالیت های گسترده بسیجیان در اقشار مختلف و به خصوص اصناف و بازاریان اظهار کرد: اصناف و بازاریان یکی از اقشار تاثیرگذار در جامعه بودند که قبل از انقلاب برای دفاع از اسلام و پیروزی نهضت امام پا به میدان گذاشته و با تفکرات بسیجی وارد میدان شده و سبب پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

وی افزود: این تلاش و اخلاص و فداکاری و از خودگذشتگی اصناف و بازاریان خود نمونه یک تفکر ناب اسلامی بود که امام در 5 آذرماه سال 58 آن را سازمان داد و تحت عنوان بسیج به جهانیان معرفی نمود.

جانشین سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: امام با دوراندیشی تفکر دفاع از انقلاب و اسلام ناب را تحت عنوان بسیج در جامعه بنا نهاد و همین تفکر در شرایط سخت از انقلاب اسلامی دفاع کرد و سبب قوام و دفاع از آن شده است.

وی تصریح کرد: اصناف و بازاریان از همان بدو تشکیل بسیج وارد میدان شدند و در این نهاد مقدس ثبت نام نمودند و در دفاع از انقلاب اسلامی وارد میدان مقابله شدند و در دفاع مقدس و بعد از آن نیز حضور چشم گیر داشته و امروز نیز اصناف و بازاریان یکی از ارکان ترویج فرهنگ بسیج در جامعه هستند.

یارمحمدی با بیان اینکه امروز رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند اظهار کرد: بسیج اصناف و بازاریان در این برهه نقش راهنمایی و روشنگری در خصوص مقوله اقتصاد مقاومتی و دعوت مردم به استفاده از تولید ملی و سرمایه ایرانی را دارند و با توجه به گستردگی این قشر عظیم باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی عنوان کرد: امروز گفتمان رهبری در جامعه باید ترویج شود و بسیج اصناف که مروج گفتمان امام راحل در دوران انقلاب اسلامی بوده امروز رسالت ترویج گفتمان رهبری معظم انقلاب را دارد و در این زمینه باید تلاش کنید و با قدرت نفوذ و تاثیرگذاری خود این گفتمان را بسط و گسترش دهید.

جانشین سپاه شاهرود با تقدیر از فعالیت های بسیجیان در عرصه های مختلف جامعه بیان کرد: امروز بسیج بازوی توانمند نظام اسلامی در عرصه های مختلف است که به فرموده رهبری باید از ظرفیت آن استفاده شود و بسیج آمادگی دارد در هر زمینه ای با نهادهای مختلف و سازمان ها همکاری نماید همانطور که تاکنون این همکاری ها بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار