خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه کلیبر در کارگاه آموزشی هادیان سیاسی این شهرستان گفت: استکبار ستیزی جزو ماهیت تشکل بسیج است چراکه قرآن انسان ها را برای مبارزه با کبر و غرور دعوت کرده و دستور مبارزه داده است.
کد خبر: ۸۵۹۸۹۰۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسن حاتمی افزود: کبر انسان را از خدامحوری دور می کند ودر زمان کنونی دنیای استکبار و در راس آن ها آمریکا دچار کبر و غرور بوده و از انسانیت و خدامحوری دور شده است.

وی در توصیف امریکا بیان کرد: امریکا غارت ملت های مظلوم دنیا را حق خود می داند و همه سیاست های خود را براین منوال چیده و در صدد چپاول ملت هاست.

حاتمی با اشاره به نحوه فروپاشی شوروی و از بین رفتن جهان دو قطبی خاطرنشان کرد: امریکا پس از فروپاشی شوروی با احساس کذایی خود را کدخدای جهان می دانست و همه کشورها را به نوعی برای خود وابسته می کرد که انقلاب اسلامی با یک تفکر ناب اسلامی به رهبری امام راحل مسیر تک قطبی شدن جهان را عوض کرد و اندیشه خاص منحصر به فردی را برای ملت های آزادیخواه ارائه داد و جلوی مستکبران ایستاد که محور مقاومت اسلامی امروزی زاییده همین تفکر ناب است.

وی در ادامه افزود: امریکا با درک این موضوع، با جنگ سخت، ترور و تهدید و دیگر راه های سخت نتوانست از پیشرفت اندیشه انقلاب اسلامی جلوگیری کند و امروزه برآن شده که با جریان سازی و مدل سازی جدید عرصه را برای محور مقاومت تنگ کند و دست به تعامل و مذاکره زده تا از این طریق بتواند کاری از پیش ببرد و ملت های آزاده را قانع کند.

حاتمی با اشاره به نفوذ استکبار در پسابرجام گفت: از مهمترین علت نزدیکی و ارتباط آمریکا با ایران نفوذ کردن به بدنه ملت است و می خواهد باور ملت ایران را که همان مبارزه با خوی استکباری آمریکاست سست و از درون تهیکند.

وی با اشاره به تاثیر فروشگاه های مک دونالد آمریکایی در فروپاشی شوروی سابق خطاب به مسئولان گفت: از این نوع فروشگاه ها که جز فرهنگ مبتذل غربی ره آورده دیگری ندارد پرهیز کنند و در حفظ فرهنگ غنی اسلامی بکوشند و راه نفوذ دشمن را بگیرند.

ارسال نظرات