معاون دانشجویی دانشگاه لرستان خبر داد:

درخواست دانشگاه لرستان از صندوق رفاه برای اختصاص 150 میلیون تومان تسهیلات

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از درخواست این دانشگاه از صندوق رفاه برای اختصاص 150 میلیون تومان تسهیلات خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۸۹۳۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، گفت:  شاکرمی امروز در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی که با همکاری بسیج دانشجویی و کانون وحدت و همبستگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد، با بیان اینکه برای واریز وام های دانشجویی منتظر اقدام صندوق رفاه هستیم افزود: به دلیل کمبود منابع قادر به پرداخت تسهیلات به تمام دانشجویان نیستیم؛ اما با این حال از صندوق رفاه درخواست کرده ایم که 150 میلیون تومان اعتبار جدید را به این دانشگاه اختصاص ذهد.

وی خوابگاههای دانشجویی دانشگاه لرستان طی روزهای آتی طبق هماهنگی به عمل آمده با مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد برای از بین بردن حشرات موذی سمپاشی می شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه در حال حاضر خوابگاههای دخترانه دانشگاه لرستان دارای 200 نفر ظرفیت خالی هستند گفت: تا دو هفته آینده محل تردد خوابگاه تازه تاسیس این دانشگاه آسفالت می شود.

شاکرمی با بیان اینکه منکر مشکلات و کمبودها در خوابگاهها نیستیم ادامه داد: یکی از اولیت های معاونت دانشجویی توجه به توسعه ورزش در دانشگاه و خوابگاههای دانشجویی است؛ از این رو تاکنون 115 میلیون تومان نوسازی سالن رزشی خوابگاه ولی عصر(عج) شده است و زمین چمن دانشکده کشاورزی نیز احیاء شده است؛ همچنین در این راستا ی سالن ایربیک نیز در دانشگاه برای دانشجویان دختر تجهیز شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ساماندهی سرویس های ایاب و ذهاب دانشگاه لرستان بیان کرد: چون فاصله سایت مرکزی و دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان با خوابگاهها زیاد است بیشترین مشکلات را در بحث نقلیه داریم؛ اما با این حال با پیگیری های صورت گرفته 50 درصد مشکلات در این زمینه کم شده است و شورای صنفی هم به این مساله اذعان دارند.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: مرکز مشاوره دانشکده کشاورزی راه اندازی می شود.


ارسال نظرات