رئیس دانشگاه لرستان گفت: کتابخانه مرکزی دانشگاه لرستان آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۸۵۹۸۹۴۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، از خرم آباد، خسرو عزیزی امروز در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی که با همکاری بسیج دانشجویی و کانون وحدت و همبستگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد، با بیان اینکه کتابخانه مرکزی دانشگا لرستان در شرف بهره برداری است تصریح کرد: با بهره برداری از این کتابخانه و تجمیع کتابخانه های دانشکده های سایت کمالوند مشکل کمبود فضای کتاب خانه ای در این سایت رفع می شود. 

وی از فروش مجتمع رفاهی در دست سات دانشگاه لرستان خبر داد و افزود: درآمد حاصل از فروش این مجتمع صرف احداث ساختمان مرکزی دانشگاه لرستان می شود.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: این دانشگاه تنها دانشگاهی است که ساختمان ستادی آن در ساختمان یک دانشکده قرار دارد و این به هیچ وجه به صلاح نیست.

عزیزی به خریداری 750 میلیون تومان تجهیزات آزمایشگاهی طی دو نوبت جهت تجهیز آزمایشگاههای دانشکده علوم پایه این دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: ما هم دغدغه بیشتری از دانشجویان برای محصور کردن دانشگاه لرستان است و در واقع برای ما قابل پذیرش نیست که دانشگاهی با هشت هزار دانشجو محصور نباشد.

رئیس دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه در هیات امناء دانشگاه پیگیر هستیم که برای رفع کمبود مدرس در مراکز اقماری مدرس در قالب مربی جذب کنیم گفت: در مورد اقماری ها باید بپذیریم که از نظر هیات علمی و فضا مشکل دارند؛ البته این مراکز با محدویت های اعتباری نیز مواجه هستند.

عزیزی با بیان اینکه دانشگاه محل تضارب افکار البته این تضارب افکار مشروط بر وجود آرامش است اظهار کرد: خلاقیت ها زمانی در محیط دانشگاه شکوفا می شوند که آرامش بر فضا حاکم باشد.

وی با تاکید بر اینکه تشکل ها باید با رعایت خطوط قرمز به فعالیت های دانشجویی بپردازند ادامه داد: تاکنون هیچ حمایت ویژه ای از تشکلی نداشته ایم؛ چرا که تمام تشکل ها برای ما یکسان هستند.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: به شدت مخالف برگزاری اردوهای مختلط دانشجویی در دانشگاه لرستان هستیم؛ البته این مساله مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز است و ما هم قطعا این اردوها را در دانشگاه لرستان نخواهیم داشت.

ارسال نظرات