امام جمعه ازنا گفت: بسیج مظهر اقتدار و خودکفایی مردمی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۵۹۸۹۴۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام هراتی مطلق در دیدار با کارکنان سپاه و بسیجیان شهرستان ازنا که به مناسبت گرایداشت هفته بسیج انجام شد، گفت: بسیج مظهر اقتدار و خودکفایی مردمی در نظام جمهوری اسلامی ایران است و خوشبختانه شاهد هستیم که حتی کشور های منطقه نیز از این تفکر بزرگ الگو برداری کرده‌اند.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) سپاه و بسیج را با هدف محافظت و پاسداریاز انقلاب و آرمانهای آن ایجاد کرد افزود: باید قدر دان نعمت امنیت که به برکت نظام جمهوری اسلامی و وجود بسیجیان محقق شده است، باشیم.
امام جمعه ازنا گفت: در حال حاضر بیش از 83 هزار شیعه در اسارت داعش هستند و در پاریس نیز داعش میدان جنگ بوجود آورده است حال اینکه در کشورمان شاهد برقرار امنیت هستیم.
خاوریان فرمانده سپاه ازنا نیز در این دیدار گفت: اکنون در سوریه و عراق تفکر بسیجی باعث شده که این کشورها صحنه نبرد در مقابل دشمنان تسلیم نشده و در مقابل آنها بایستند.
وی با اشاره به گفته امام خمینی (ره) در وصف بسیج مبنی بر اینکه بسیج مدرسه عشق است تصریح کرد: تحلیل ما از این جمله زیبا این است که بسیجی عاشق ولایت، ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی است.


ارسال نظرات