رحیم روحی
دانش آموز بسیجی بسیجی بنی محمد:
در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن برای تحریف خط امام و ولایت ، اصلی ترین تمرکز برنامه های هفته بسیج باید شناساندن خط ولایت و رهبری باشد، خطی که ما را در راه حق و در راه اسلام مستحکم نگه داشته است.
کد خبر: ۸۵۹۸۹۶۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، دانش آموز بسیجی بنی محمد در جمع پاسداران و سربازان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت : امروز جامعه اسلام دریای بیکرانی است که هرکس سعی کند در مقابل آن بایستد حقیقتا غرق خواهد شد امروز دغدغه های مقام معظم رهبری ، دغدغه فرهنگی است و به همین دلیل امروزه بصیرت افزایی تکلیف ماست امروز با آگاهی بخشی و بصیرت افزایی می توانیم متناسب با استعداد و استطاعت خود در تقویت اسلام بکوشیم خداوند برای آمادگی علمی ، فرهنگی و نظامی به ما دستور داده است ، آموزش علم نیز در مسیر آگاهی و بصیرت افزایی وظیفه ماست.

بنی محمد ادامه داد : گام دوم اتحاد محوری است امروز واعتصموا بحبل الله وظیفه ماست وظیفه دوم ما ولاتفرقوا است.

اقدامات بسیج تا به امروز مناسب و خوب بوده است اما ضرورت تقویت و گسترش امر به معروف و نهی از منکر احساس می شود.

فرمانده واحد بسیج دانش آموزی شهید بهشتی افزود :احساس مسئولیت در قبال بسیج نعمت بزرگی است مدیریت بسیج یک مدیریت عملگر است و بخشنامه گرا نیست و تفاوت بسیج در همین موارد است . مدیریت بسیج استعمالی نیست استعدادی و استخراجی و ابتکارگرا است.

بسیج تفکر ابداعی ندارد بلکه ابداع تفکر دارد بسیج کارخانه تفکر است ، بجای بهره گیری از منابع باید سعی کنیم از منابع بهره مند شویم .

ما باید بدانیم دلیل سرمایه گذاری و پیشنهاد های آنچنانی برای دانشجویان و نخبه گان ما از سوی کشور های خارجی چیست.


ارسال نظرات
آخرین اخبار