خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در نشست روشنگری و بصیرت افزایی حوزه قاسم(ع) سپاه غدیر تبریز گفت: پیروی از ولایت مطلقه فقیه چراغ راه و نشانگر راه رسیدن به سعادت و سربلندی دنیوی واخروی است.
کد خبر: ۸۵۹۸۹۶۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت اسلام حسن کاملی فر با ذکر روایتی از امام صادق(ع) افزود: شناخت، معرفتو بصیرت نسبت به ولایت فقیه باید جزو اولویت ها و سرمشق های زندگی هر یک از بسیجیان باشد.

وی در ادامه با اشاره به مسائل روز دنیا و جهان اسلام اظهار داشت: گروه های تفکیری و سلفی که منجر به ایجاد اختلال در عرصه های بین المللی و طی چند روز اخیرمرتکب جنایت هایی در فرانسه شده اند که به دنبال این عملیات های تروریستی بیم و ترس از وقوع و تکرار چنین حوادثی در دیگر کشورهای غربی و استکباری به شدت مشاهده می شود.

حجت اسلام کاملی فر ادامه داد: دشمن نفوذ و سلطه از طرق مختلفرا بر جهان اسلام در سیاست های خود می پروراند که امثال این گروه های تروریستی و تکفیری یکی از این راه های نفوذ استکبار جهانی و به نابودی کشاندن دین و شریعت اسلام به وسیله این گروه ها جزو اولویت های کشورهای غربی وصهیونسیتی است.

وی منشا گمراهیداعش و گروه های تکفیری و تروریستی را عمل به ظواهر و مسائل به غیر از اسلام ناب محمدی(ص) بیان کرد و افزود: دشمنان اسلام و استکبار جهانی پس از گذشت 37 سال از پایه گذاری انقلاب اسلامی هنوز باور نکرده اند که دیگر نباید به دنبال سلطه جویی و فتنه ستیزی در بین امت اسلامی باشد.

ارسال نظرات