خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان با اشاره به ضرورت تبیین مسئله نفوذ توسط روحانیون و طلاب علوم دینی گفت: طلاب و روحانیون با بصیرت افزایی در بین خود و مردم پروژه نفوذ دشمن را به شکست منجر سازند.
کد خبر: ۸۵۹۸۹۷۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا غفاری‌پور با اشاره به برگزاری همایش روحانیون بسیجی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج طلاب و روحانیون در مدرسه علمیه دارالحکمه اظهار داشت: رهبر انقلاب در سخنرانی‌های متعدد و در دیدار با اقشار مختلف مردم و مسئولان کشور درباره موضوع نفوذ صحبت کردند و بر ضرورت مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن تأکید کردند، بنابراین باید طلاب علوم دینی در راه مقابله با مسئله نفوذ میدان‌دار باشند.

وی با اشاره به معنای نفوذ افزود: آنچه را که دشمن از طریق جنگ مسلحانه به دست نیاورده است امروز قصد دارد از راه تغییر باورهای در لایه‌های مختلف ایجاد کند که این یک خطر جدی به شمار می‌رود بنابراین باید بسیار مراقب بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) با اشاره به لزوم موقیعت‌شناسی و زمان‌شناسی توسط طلاب علوم دینی بیان کرد: امروز کشور ما در یک جنگ تمام عیار نرم قرار دارد ، جنگی که به مراتب از جنگ سخت دشوارتر و پیچیده‌تر است، امروز عده‌ای با چهره‌ها و القاب متفاوت قصد نفوذ دارند که ممکن است برخی در دام این افراد گرفتار شوند.

وی تصریح کرد: طلاب و روحانیون همان‌طور که با مبانی دینی آشنا می‌شوند لازم است با شرکت در برنامه‌های بصیرت افزایی، به خوبی با موضوعات دشمن‌شناسی و جریان‌شناسی آشنا شوند تا پس از آن، با استفاده از تریبون‌ها و در قالب کلاس درس و یا سخنرانی‌ به تبیین این موضوعات بپردازند.

حجت‌الاسلام غفاری‌پور با بیان اینکه باید هشدارهای رهبر انقلاب در زمینه نفوذ را جدی گرفت، خاطرنشان کرد: طلاب علوم دینی باید امروز میدان‌داری کنند و اگر عده‌ای بخواهند طلاب و روحانیون را از صحنه‌های انقلاب کنار بزدند، در حقیقت به دشمن در رسیدن به اهدافش کمک کرده‌اند.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش طلاب علوم دینی در بصیرت‌افزایی مردم گفت: حوزه‌های علمیه باید برنامه‌های بصیرت‌افزایی را در دروس طلاب قرار دهند و روحانیون و فضلا نیز در برنامه‌های خود به تبیین مسائل روز به ویژه موضوع مقابله با نفوذ دشمن بپردازند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان اصفهان با بیان اینکه در تبیین مسئله نفوذ مردم نباید احساس یأس و ناامیدی کنند، تصریح کرد: مسائل و موضوعات اساسی باید توسط طلاب و روحانیون برای مردم تبیین شود اما این تبیین نباید به ناامیدی منجر شود بلکه همانند گذشته که دشمنان ما از ابتدای انقلاب تا کنون در موضوعات مختلف ناکام مانده‌اند امروز نیز به اهدافشان دست نمی‌یابند.

انتهای پیام/ 63042 /


ارسال نظرات
پر بیننده ها