خبرهای داغ:
دبیر جشنواره شهدای غواص و مدافع حرم گلستان گفت: آیین اختتامیه جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم گلستان صبح 4 آذر ماه با پیام آیت الله علوی گرگانی آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۹۸۹۸۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمد رعیت صبح امروز در حاشیه غبارروبی مزار شهید مدافع حرم سید احسان حاجی حتم‎لو با بیان این خبر اظهار کرد: مراسم اختتامیه جشنواره شهدای غواص و مدافع حرم از ساعت 8:30 دقیقه صبح روز چهارشنبه چهارم آذر ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: رونمایی از شناسنامه نمادین شهدای رسانه استان گلستان در مراسم اختتامیه با همت ثبت احوال استان گلستان برای نخستین بار در استان گلستان در این مراسم صورت خواهد گرفت.

دبیر جشنواره شهدای غواص و مدافع حرم گلستان بیان داشت: حجت الاسلام رعایتی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان به عنوان سخنران ویژه این مراسم در نظر گرفته شده است .

رعیت با بیان اینکه تجلیل از خانواده شهدا و برگزیدگان جشنواره رسانه‎ای شهدای غواص و مدافع حرم استان گلستان را در این برنامه خواهیم داشت، افزود: این جشنواره در ذیل برنامه‎های 4 هزار شهید استان گلستان در نظر گرفته شده و نخستین برنامه شاخصی است که بسیج رسانه در این راستا برگزار کرده است.

وی بیان داشت: امیدواریم قدم‎های که در مسیر برگزاری جشنواره شهدای غواص و مدافع حرم استان گلستان برداشته شده خالصانه و مورد قبول درگاه الهی واقعه شود و اصحاب رسانه استان گلستان با حضور پررنگ خود به این مراسم زینت ببخشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها