حجت الاسلام سید محمدرضا علوی، گفت:‌ اقتصاد مقاومتى، از مصادیق تقواى اجتماعى در بخش اقتصاد است .
کد خبر: ۸۵۹۸۹۸۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ گردهمایی بصیرت افزایی کارکنان سپاه ناحیه فارسان در حسینیه الزهرا (سلام الله علیها) این ناحیه برگزار شد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان با گرامیداشت هفته بسیج در این مراسم، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اقتصاد مقاومتى، از مصادیق تقواى اجتماعى در بخش اقتصاد است .

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا علوی در ادامه با اشاره به سخنان مقام عظمای ولایت در خصوص اقتصاد مقاومتی افزود: تقواى جامعه عبارت است از اقتصاد مقاومتى؛ اگر در مورد اقتصاد بخواهیم در مقابل تکانه‌هاى ناشى از حوادث جهانى یا در مقابل تیرهاى زهرآگین سیاستهاى معارض جهانى آسیب نبینیم، ناچاریم به اقتصاد مقاومتى رو کنیم.

وی، افزود: اقتصاد مقاومتى عامل استحکام است در مقابل آن کسانى و آن قدرتهایى که از همه‌ى ظرفیت اقتصادى و سیاسى و رسانه‌اى و امنیّتى خودشان دارند استفاده می کنند براى اینکه به این ملّت و این کشور و این نظام ضربه وارد کنند.

علوی، تصریح کرد: یکى از راه‌هایى که فعلاً دشمنان بر آن تکیه کرده اند عبارت است از؛ رخنه از راه اقتصاد.

وی، خطر نفوذ دشمن را جدی دانست و گفت: لکن ما باید با همه‌ى توان، با همه‌ى ظرفیّت موضوع اقتصاد مقاومتى را در داخل دنبال کنیم؛ این می شود تقواى اجتماعى ما در زمینه‌ى مسئله‌ى اقتصادى.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان، خاطرنشان ساخت: آنچه ما لازم است در زمینه‌ى مسائل مربوط به اقتصاد مقاومتى انجام بدهیم، یکى عزم راسخ است؛ بایستى با عزم جدّى دنبال این باشیم که اقتصاد مقاومتى را به معناى واقعى کلمه در داخل تحقّق ببخشیم.

وی، ادامه داد: پرهیز از سهل‌انگارى، پرهیز از راحت‌طلبى و تکیه‌ى بر مدیریّتهاى جهادى از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور به شمار می روند.

ارسال نظرات