مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) در دیدار با مسئولین حوزه علمیه شهرستان لردگان،بر بروز بودن طلاب و روحانیان در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۹۸۹۹۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری به نقل از سلام لردگان، حجت الاسلام سرافراز در این دیدار ضمن تبریك فرا رسیدن هفته بسیج ابراز امیدواری كرد كه با توفیق الهی بتوانیم در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی حركت كنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) به واقعیت امروز كشور اشاره كرد و گفت: واقعیت این است كه امروز ما مورد هجمه های عظیم فرهنگی قرار داریم.

سرافراز به نقش طلاب حوزه علمیه در خنثی سازی خطر نفوذ دشمن در كشور اشاره داشت و افزود: مقام معظم رهبری خطر نفوذ دشمن را مطرح كردند و یكی از اقشاری كه مد نظر هست روحانیت است كه وظیفه ما را سنگین تر می كند.

وی در ادامه گفت: طلاب حوزه علمیه باید به روز باشند و بتوانند مسائل كشور را به خوبی تحلیل كنند.

حجت الاسلام و المسلمین زمانی رئیس حوزه علمیه شهرستان لردگان نیز در این دیدار ضمن توضیحاتی در مورد حوزه علمیه شهرستان لردگان تمامی برنامه های حوزه علمیه را در راستای خواست مقام معظم رهبری دانست و اظهار كرد: تمام تلاش ما این است كه بتوانیم همه ی برنامه های خود را بر اساس منویات رهبری انجام دهیم.

ارسال نظرات