امام جمعه اهل سنت گزیر بندرلنگه:

امنیت کشور مرهون نعمت رهبری عادل و بصیر است

امام جمعه اهل سنت گزیر بندرلنگه گفت: یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی که در حال حاضر خداوند متعال به ما ارزانی داشته، وجود نعمت رهبری عادل و بصیر بوده که از برکت او نعمت امنیت در ایران اسلامی پدید آمده است.
کد خبر: ۸۵۹۹۰۴۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج استان هرمزگان؛ شیخ سید محمد زارعی امام جمعه اهل سنت گزیر شهرستان بندرلنگه پیش از ظهر امروز در جمع مردم و مسئولان شهرستان اظهار داشت: امام راحل و مقام معظم رهبری با تسلط و مهارت بر معارف قرآنی، انسان‌ها را توصیه به فرمانبری از خداوند متعال کرده و مسیر موفقیت کشور را اینگونه هموار کردند.

وی اضافه کرد: صبر یکی از عوامل مهم چیره شدن بر مشکلات و معضلات طاقت‌فرسا بوده و یکی از خصوصیات شاخص جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری صبر و اطمینان به قدرت لایزال الهی است که در قرآن کریم هم به آن اشاره شده و با فرازی ارزشمند اینگونه بیان شده که از صبر و نماز کمک بگیرید، زیرا وعده الهی تخلف‌ناپذیر و پیروزی برای صابران است.

شیخ زارعی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، نظامی، آموزشی و رفاهی شاهد رونق و توسعه کشور هستیم و این نتیجه صبر ما بوده است.

امام جمعه اهل سنت گزیر در پایان گفت: یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی که در حال حاضر خداوند متعال به ما ارزانی داشته، وجود نعمت رهبری عادل و بصیر است که از برکت او نعمت امنیت در ایران اسلامی پدید آمده و خداوند متعال را برای این نعمت شاکر هستیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار