بخشدار مرکزی لنده گفت: بسیج سازندگی با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی باعث شکوفایی تولید و سرمایه در کشور مي شود.
کد خبر: ۸۵۹۹۰۹۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

عادل مرادی بخشدار مرکزی لنده به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت، ضمن تبریک این هفته اظهارکرد: مهمترین اصل در جامعه کنونی بحث امنیت پایدار است که ما این امنیت را مرهون خون شهیدان و پایداری و پایمردی جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می دانیم.

وی افزود: بسیج یک نیروی عظیم مردمی است که در راه توسعه و پیشرفت روز افزون جامعه در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی در حال خدمت رسانی است.

هفته بسیج,خبرلنده, بخشدار مرکزی لنده, بسیج سازندگی, اقتصاد مقاومتی, اشتغالزایی

بخشدار مرکزی لنده تصریح کرد: اجرای طرح های مختلف اقتصادی از سوی بسیج سازندگی در سطح کشور باعث تخصصی شدن مشاغل همراه با آموزش شده است.

وی تاکید کرد: ورود تخصصی بسیج همراه با اعطای تسهیلات مرتبط با رشته های مورد نظر باعث عملکرد قابل قبول طرح های اقتصادی در کشور شده است.

هفته بسیج,خبرلنده, بخشدار مرکزی لنده, بسیج سازندگی, اقتصاد مقاومتی, اشتغالزایی

مرادی اظهارکرد: امروز طرح های مختلف اقتصاد مقاومتی باعث ترویج همدلی و همزبانی بیشتر بین مردم و ادارات شده است.

بخشدار مرکزی لنده در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده گفت: تعامل سازنده بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده و جهادکشاورزی شهرستان لنده در اجرای دوره های مختلف آموزشی نمود عینی همدلی و همزبانی بین مسوولان و بسیج است.

وی یادآورشد: اجرای طرح های مختلف دامپروری، کشاورزی، طیور و توسعه باغات با استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان بیشترین کمک را در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان لنده نموده است.

هفته بسیج,خبرلنده, بخشدار مرکزی لنده, بسیج سازندگی, اقتصاد مقاومتی, اشتغالزایی

مرادی خاطرنشان کرد: مسوولان ما باید به تولید داخلی بیشتر از واردات توجه داشته باشند چرا که حمایت از تولیدکننده داخلی باعث جلوگیری از بیکار شدن کارگران ایرانی خواهد شد و این در حالی است که تولیدکنندگان نیز باید نسبت به ارتقای سطح کیفی محصولات خود توجه کافی داشته باشند.

بخشدار مرکزی لنده در خصوص حمایت از بسیجیان اظهارکرد: اعتقاد دارم باید از افرادی که در جبهه های جنگ حضوری داوطلبانه داشتند تا امروز ما طعم شیرین امنیت را بچشیم باید علاوه بر خدمات شایسته از آنان تقدیر شود.

ارسال نظرات