خبرهای داغ:
نماينده ولي فقيه در استان سمنان گفت: حرکت در مسیر ولایت باید همواره سرلوحه کار بسیج و بسیجیان قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۹۹۱۲۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، تعدادی از دانشجویان بسیجی و مسئولین بسیج دانشجویی استان با نماینده ولی فقیه در استان در سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه به فرمان امام خمینی(ره) دیدار کردند.

آیت الله سيدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان ضمن خوشامدگویی به حضار، هفته بسیج را تبریک گفته و کلمه بسیج را کلمه ای مقدس و زیبا دانستو مهمترین شاخصه های بسیج را اخلاص و ولایتمداری دانست و افزود: حرکت در مسیر ولایت باید همواره سرلوحه کار بسیج و بسیجیان قرار گیرد.

وي در بخش دیگری از سخنان خود خدمت به مردم را بالاترین وظیفه بسیج دانست و افزود: مطابق فرمایش رسول خدا(ص) بهترین مردم کسی است که بیشترین خدمت را به مردم می کند.

نماينده ولي فقيه در استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود اخلاق اسلامی را امری مهم دانست و خاطرنشان کرد: در مجمع بسیج و بسیج دانشجویی اخلاق باید سرلوحه کارها باشد.

آیت الله شاهچراغی در قسمت پایانی سخنان خود افزود: بسیج انصار الله است و بسیجیان یاوران امام، رهبری، جمهوری اسلامی و اسلام هستند.

وي بيان داشت: رابطه انسان با خداوند در هیچ حالی نباید قطع شود و نماز اول وقت و نماز جماعت بهترین ابزار ارتباط با خداوند است و همه حاضرین را به این امر سفارش كرد.

وظيفه بسيج در مقابله با نفوذ دشمنان به كشور خطير است

در ابتدای این دیدار داریوش جلالی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان به بیان نکاتی پیرامون تشکیل بسیج دانشجو و طلبه پرداخت.

وي با ذکر رسالت های بسیج دانشجویی، وظیفه بسیج را در مقابله با نفوذ مسئولیتی خطیر و مهم دانست و افزود: بسیج دانشجویی برای انجام این امر آمادگی کامل دارد و در این راه مطابق آیات قرآن کریم با استقامت و همت وارد خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود به بیان مسائلی پیرامون اردوهای جهادی،نشریات دانشجویی و فعالیت های فرهنگی بسیج دانشجویی پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها