بسیج و سپاه در طرح های محرومیت زدایی موفق عمل کرده است

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه بسیج یک اصل اساسی و فراگیر که از دل مردم و برای خود مردم است؛ گفت: امروزه بسیاری از طرح های محرومیت زدایی و پروژه های سخت توسط سپاه و نیروهای پرتوان بسیج انجام و توانسته موفق عمل کند.
کد خبر: ۸۵۹۹۱۶۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در همایش افتتاح نمادین طرح‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در سنندج با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج شجره ی طیبه ای است که در قرآن کریم هم به نوعی به آن اشاره کرده لذا اصلش ثابت و مستقر و ریشه اش همیشه استحکام دارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بسیج یک اصل اساسی و فراگیر که از دل مردم و برای خود مردم است.

وی افزود: امروزه بسیاری از طرح های محرومیت زدایی و پروژه های سخت توسط سپاه و نیروهای پرتوان بسیج انجام و توانسته موفق عمل کند

وی با بیان اینکه نه تنها ملت ایران، بلکه سایر کشورهای منطقه نیز از برکات بسیج و تفکر بسیجی بهره مند شده اند؛ خاطر نشان کرد: اگر دشمنان اسلام در منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی به اهداف خود نرسیده‌اند، دلیل آن ترویج تفکر بسیجی است که به آن کشورها سرایت کرده است.

حجت الاسلام شاهرودی تصریح کرد: استان کردستات ظرفیت های والایی در تمام حوزه ها و زیرساخت های مختلف دارد و می تواند در صنعت و کشاورزی استان بسیار موثر باشد.

وی در ادامه مسئله اشتغال را از دغدغه‌های استان عنوان کرد و گفت: زمینه‌ها و ظرفیت‌های فراوانی در کردستان وجود دارد که باید همه تلاش کنیم این مشکل برطرف شود
ارسال نظرات