استاندار استان گفت:دولت بايد با عملكرد مناسب فرصت خدمت به مردم را از دست ندهد و به تنهايي نمي تواند استان را از عقب ماندگي تاريخي خارج كند ونياز است بسيج و سپاه ياريگر دولت باشد.
کد خبر: ۸۵۹۹۱۷۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

سيد موسي خادمي استاندار كهگيلويه و بويراحمد در آئين افتتاح همزمان طرح هاي عمراني بسيج استان كه به صورت ويدئو كنفرانس در سراسر كشور برگزار مي شد اظهار کرد: امام(ره) با نگاه خاص خود نسبت به مردم بر این باور بود که با کمک و همراهی آنها می‌توان همه موانع، مشکلات و چالش ها را پشت سر نهاد و به اهداف الهی دست یافت.


وی بسیج را كارنامه درخشان ابداع شده توسط بناینگذار انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: بسیج فرمولی برای حل همه مشکلات است که امام راحل با پایه گذاری آن سطح هرم قدرت را از نیروهای مسلح به سمت نیروهای مردمی تغییر داد.


استانداراستان بااشاره به اينكه بسيج پاسبان اصلي انقلاب است گفت: بسیج با هدف الگوسازی برای اقشار مختلف مردم و کمک به دولت در خصوص اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کرد که موفقیت های چشم گیرو كارنامه درخشاني همچون ديگر عرصه ها نیز بدست آورد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه تفکر کارآمد و روحیه والای بسیجی در عمل نیز به اثبات رسیده است؛ افزود: موهبت وجودی بسیج از منظر کارآمدی و اجرایی نه در کشورایران اسلامی که در منطقه نیز به منصه ظهور رسیده است.

وي بسیج را در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی پیشتازدانست و تاكيد داشت: بسيج در سطح استان كهگيلويه و بويراحمد عملكرد مناسب و كارهاي بزرگي انجام داده است .

خادمي عقب ماندگي و محروميت استان را تاريخي دانست و گفت نياز است سپاه و بسيج با عملكردي كه از خود نشان داده است باسرعت عملي كه دارد استان را به جايگاه اصلي خود برساند.

وي گفت: دولت بايد با نيت خالص و عملكرد مناسب فرصت خدمت به مردم را از دست ندهد كما اينكه دولت به تنهايي نمي تواند استان را از اين عقب ماندگي خارج كند ونياز است بسيج و سپاه ياريگر دولت باشند.

وي سپاه و بسيج را طلايه داران 8 سال دفاع مقدس عنوان كرد و گفت طلايه داران جنگ سخت ديروز مدافعان جنگ نرم امروز و پيشگامان عرصه هاي فرهنگ ، اقتصاد و محروميت زدايي كشور هستند.

ارسال نظرات