خبرهای داغ:

برگزاری یادواره سردار شهید عبدالله زاده در بشرویه

رشادتهای سرداران سپاه انقلاب اسلامی رعشه بر اندام دشمنان انداخته و خواب را از چشمانشان زدوده است که این اقتدار و عظمت به واسطه خون های پاک و مقدس شهدای گرانقدری همچون شهید همدانی بدست آمده است.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۰۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی،30آبان ماه مراسم یادواره سردار شهید محمد علی عبدالله زاده و 20 شهید گرانقدر پایگاه مقاومت بسیج شهری امام علی(ع) شهرستان بشرویه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد.

در این مراسم "حجت الاسلام والمسلمین سید جواد ارشادی نیا" با گرامیداشت هفته بسیج ،یاد و نام شهدای والامقام را گرامی داشت و گفت: شهدای بزرگوار با اشتیاق و علاقه به سوی جبهه های نبرد عازم شدند و همواره برای جنگ با دشمن آماده بودند.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه های خراسان رضوی، بیداری اسلامی کشورهای منطقه را برگرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: به برکت مجاهدت های ایثارگران و شهدای والا مقام در دوران انقلاب وهشت سال دفاع مقدس، موجی از بیداری اسلامی در کشورهای مختلف بوجود آمده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز صحنه های نبرد در کشور ما به گونه ای دیگر رقم می خورد و شهدای جدیدی به نام مدافعان حرم و اهل بیت (ع) وارد کشور می شود که نشان از خیزش مسلمانان در کشورهای عراق، سوریه و یمن در برابر استکبار جهانی است.

ارشادی نیا، گفت: رشادتهای سرداران سپاه انقلاب اسلامی رعشه بر اندام دشمنان انداخته و خواب را از چشمانشان زدوده است که این اقتدار و عظمت به واسطه خون های پاک و مقدس شهدای گرانقدری همچون شهید همدانی بدست آمده است.

استاد حوزه و دانشگاه خراسان رضوی افزود: رزمندگان اسلام در هر کجا که نیاز باشد برای نجات محرومان و مستضعفان وارد عمل شده و هیچ ترسی ندارند چرا که فرماندهی این جبهه های عزت بر عهده رهبری توانا، قدرتمند و با اقتدار است

گفتنی است، اجرای سرود، مداحی، شعرخوانی و پخش نماهنگ از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها