مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: بسیج با تشکیل قشرهای مختلف با تخصص های ویژه پروژه های زود بازدهی را در نقاط مختلف کشور پیاده کرده است.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۲۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار،محمد میسی در گفتگو با خبرنگار کوله بار با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج گفت: بسیج به عنوان یک نهاد مردمی چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه در زمان حال نقش های تاثیرگذار و موثری را ایفا کرده است به طوری که در زمان هشت سال دفاع مقدس اگر بسیج در کنار نیروهای مسلح نبود شاید آن نتیجه ای که دفاع مقدس برای ما رقم زد حاصل نمی شد و نیروهای مردمی که در قالب بسیج به جبهه های حق علیه باطل اعزام می شدند نقش پررنگی را ایفا کردند.
 
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان همچنین به نقش بسیج در زمان حال اشاره کرد و افزود: امروزه نیز بسیج با تشکیل قشرهای مختلف با تخصص های ویژه در حال ایفای نقش است به طوری که این نهاد مردمی پروژه های زود بازدهی را در نقاط دورافتاده کشور در قالب بسیج سازندگی پیاده می کند تا بتواند آن روحیه جهادی که رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی داشتند را در آبادانی کشور به کار بگیرد.
 
وی با بیان اینکه بخشی دیگر از فعالیت های بسیج به ارائه تسهیلات به جوانان و کارآفرینان معطوف می شود گفت: در استان خوزستان بالغ بر 16 میلیارد تومان وام و تسهیلات به بسیجیان استان تعلق گرفته است که اکثر آنها مشاغل خانگی بودند.
 
میسی اضافه کرد: اکثر فعالیت هایی که در جنگ نرم متوجه مردم ما شده است به مباحث فرهنگی بر می گردد و تنها نهادی که می  تواند در زمینه فعالیت کند بسیج است چراکه بسیج از بطن مردم جامعه نشات گرفته است و تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر و حلقه های صالحین نیز نقش بسزایی در مقابله با جنگ نرم دشمن داشته است.
 
انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات