خبرهای داغ:
رئیس بسیج مستضعفین کشور در کنگره شهیده واعظی مطرح کرد؛

شهیده طیبه واعظی الگویی کامل برای زنان امروز است/ تا آخرین نفس اجازه نفوذ استکبار را نمی دهیم/یونیسف صهیونیستی بوده و به دنبال ابتذال است

خبرگزاری بسیج: شهید واعظی الگویی کامل برای همه زنان این سرزمین بوده و به خوبی الگوی احترام به پدر و مادر، توازن و فروتنی و صبر و ایستادگی است.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۷۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، صبح امروز با حضور سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج کشور کنگره ملی شهیده طیبه واعظی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

سردار نقدی در این مراسم درباره شهیده واعظی اظهار داشت: زندگی شهیده طیبه واعظی درس‌های زیادی برای جامعه امروز به خصوص بانوان دارد چرا که عمر کوتاه این شهیده گنجینه ای از ذخایر این مرز و بوم است که باید سال ها آن را استخراج کرد و از چشمه زلال آن نوشید.

وی ادامه داد: درس‌های زندگی شهیده واعظی به خوبی باطل کننده تصورات عده ای است که فکر می کنند حضور زن در جامعه به معنای بی بند و باری و کمرنگ کردن حجاب ها آن ها است؛ شهیده واعظی به خوبی ثابت کرد یک زن به خوبی می تواند با حفظ کامل حجاب و شئونات اسلامی خود، در عرصه اجتماعی نیز حضور پیدا کند و به عنوان یک یک زن مسلمان حتی فعالیت‌های چریکی مخفی و مبارزاتی علیه رژیم مستبد شاهنشاهی نیز داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج کشور تأکید داشت: شهیده واعظی به خوبی به همه ثابت کرد برای یک زن مسلمان حجاب تا حدی مهم است که حاضر است مأموران ساواک او را بکشند اما چادر از سرش بر ندارند؛ طیبه واعظی به واقع هر لحظه مراقب جان خود بود و در شرایط حساس نیز افکار خود را متوجه دین و اطاعت پروردگار کرد.

وی افزود: شهیده واعظی آنقدر شیفته لقا الله بود که در همه حالات و در هر شرایطی به حفظ حجاب، عفت و عبودیت پروردگار توجه داشت.

سردار نقدی از جمله فعالیت های شهیده واعظی را توجه به اقتصاد مقاومتی که از مسائل مهم امروز به حساب می آید عنوان کرد و بیان داشت: شهیده واعظی در خانه تلاش می‌کرد و تولیداتی داشت و بیکار و مصرف‌کننده نبود.

وی گفت: زنان جامعه ما فعال‌ترین زنان جهان بودند اما امروز در غرب قصد دارد که کار کردن در خانه را برای زنان جامعه ما بد جلوه دهد و زندگی سالم ایرانی‌ها را بر هم زند.

رئیس سازمان بسیج کشور تصریح کرد: مسئله خانواده یکی از مسائل مهم امروز جامعه است؛ بانوی جوانی که در حال مبارزه مخفی با رژیم پهلوی و تحت تعقیب ساواک بوده و در شرایطی که هر لحظه ممکن بود توسط ساواک دستگیر شود بچه‌دار می‌شود و به او محبت می‌کند و به تربیت فرزند می‌پردازد. این رفتار شهیده واعظی الگویی برای زنان جامعه ما به شمار می‌رود.

وی افزود: شهید واعظی الگویی کامل برای همه زنان این سرزمین بوده و به خوبی الگوی احترام به پدر و مادر، توازن و فروتنی و صبر و ایستادگی است. شهادت شهیده واعظی برای همه مردم سرزمین ایران درس مقاومت و ایثار است.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: اگر قرار بود مردم ما به خاطر مسائل مادی با کدخدا و استکبار سازش کنند نباید این همه شهید و جانباز تقدیم انقلاب می کردند، اگر ما با کشوری که امروز به دنبال نقوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در کشور ما است، سازش کنیم چگونه می توانیم جواب مادران شهدا را بدهیم؟!

وی فمینیست را یکی از دروازه های نفوذ عنوان کرد و گفت: اصفهان، امروز مورد توجه دشمنان قرار گرفته و با توجه به بافت ستی و مذهبی که دارد دشمن این شهر را برای پیاده سازی فمنیست انتخاب کرده است.

رئیس سازمان بسیج کشور خطاب به دشمنان این انقلاب عنوان کرد: دشمن بداند که زنان بصیر اصفهانی با الگوبرداری از زنان بزرگی مثل شهیده واعظی هرگز اجازه ایجاد فمینیست در اصفهان را نمی دهند؛ همه ما با شهدای پیمان می بندیم و تأکید می کنیم که تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون دست از مبارزه با استکبار بر نخواهیم داشت.

وی در پایان با انتقاد از عملکرد یونیسف در مسائل جهانی اضافه کرد:: من یک بسیجی هستم و به صراحت می گویم یونیسف یک سازمان تمام صهیونیستی بوده که ماموریت تخریب، به ابتذال کشاندن مردم در راستای نابودی نسل ها را بر عهده دارد.

ارسال نظرات