خبرهای داغ:
بسیج دست قدرت خدا / 14

برگزاری همایش ملی «بانوی آب» با هدف حفظ محیط زیست

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی گفت: "بانوی آب" یک سازمان مردم نهاد است که به منظور حفظ محیط زیست بر اساس آموزه های دینی و سیره بانو زهرا(س) و تحقق اقتصاد مقاومتی فعالیت می کند.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۸۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

زهره روستا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت هفته بسیج از برگزاری "همایش ملی بانوی آب " همزمان با سراسر کشور در هفته بسیج خبر داد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان ادامه داد: بانوی آب یک سازمان مردم نهاد است که به منظور حفظ محیط زیست و استفاده صحیح از آب و خاک براساس آموزه های دینی و سیره بانو زهرا(س) و تحقق اقتصاد مقاومتی فعالیت می کند.

وی عنوان کرد: تبیین نقش الگو سوم بر جامعه هدف روح حاکم بر تمام بر نامه های فرهنگی بسیج جامعه زنان است که برگزاری میقات صالحین، سرکشی از خانواده شهدا، نشست با سرگروهای صالحین و والدین آنها، نشست هیئت های منتظران و نهضت های روشنگری از جمله برنامه ها هفته بسیج است.

روستا افزود: برگزاری کارگاه های افزایش جمعیت و خطبه خوانی حضرت زینب (س)، محفل انس با قرآن و مسابقات قرآنی، کتاب خوانی، افتتاح نمایشگاه جوانه های استان، خدمات رسانی گروه های جهادی به خانواده شهدا، پیاده روی خانوادگی، اجتماع بزرگ بسیچیان با عنوان شکوه ایستادگی از دیگر برنامه های این رده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار