خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه قزوین خبر داد:

برگزاری همایش اقتدار فرهنگیان بسیجی با حضور 1200 نفر از بسیجیان

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه قزوین از برگزاری همایش اقتدار فرهنگیان بسیجی با حضور 1200 نفر از بسیجیان فرهنگی از نواحی چهارده گانه آموزش و پرورش خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۹۳۳۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱

رضا ابراهیمی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین با اشاره به برگزاری همایش اقتدار فرهنگیان بسیجی اظهار کرد: همایش اقتدار فرهنگیان بسیجی صبح امروز با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان و مسئولین استانی و مدیران دستگاه‌هایی اجرایی برگزار شد.

وی افزود: همایش اقتدار فرهنگیان بسیجی با حضور 1200 نفر از بسیجیان از مناطق چهارده گانه آموزش و پرورش و آموزش و پرورش کل در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان به مناسبت هفته بسیج اجرا شد.

ابراهیمی با اشاره به اهداف برگزاری همایش اذعان کرد: ایجاد انسجام بین نیروهای ارزشی و ولایی، تقویت روحیه استکبار ستیزی، ایستادگی و مقاومت، تبیین اقتصادمقاومتی در آموزش و پرورش، تبیین توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیج فرهنگیان، جلوگیری از نفوذ دشمن در دستگاه تعلیم و تربیت از جمله اهداف بارز همایش اقتدار فرهنگیان بسیجی و آمادگیی بسیجان می‌باشد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه استان قزوین در ادامه ضمن قدردانی از همکاری ارگان‌ها و نهاد‌ها تصریح کرد: همایش اقتدار بسیجی با همکاری مدیر کل و معاونین آموزش و پرورش، مسئولین نواحی و مدیران کانون‌های بسیج نواحی، مناطق و هئیت رئیسه سپاه استان به خصوص با حمایت‌های سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان قزوین اجرایی شده است.

این مسئول در ادامه به اهداف سازمان اشاره داشت و گفت: تحقق بسیج در نظام تعلیم و تربیت و بکارگیری بسیجیان در راستای توسعه و تقویت آموزش و پرورش از اهداف سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین می‌باشد.

وی با اشاره به سیاست‌ها و اولویت‌های سازمان بسیج فرهنگیان در سال 94 تشریح کرد: اطلاع رسانی ، روشنگری و رفع ابهامات عقيدتی سياسی ، تامين نيازهای فكری و معنوی فرهنگيان بسيجی، تبيين و اجراء فرامين امام (ره ) و مقام معظم رهبری در كانون بسيج فرهنگيان، نو آوری و خلاقيت در عرصه های علمی ، فرهنگی و هنری از طريق برگزاری همايشها ، جشنواره ها ، مسابقات و ساير تدابير ابلاغی از سیاست‌های کلی این سازمان است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه استان قزوین با اشاره به برگزاری فعالیت‌ها علمی ادامه داد: فعالیت‌های علمی و فرهنگی بسیاری با همکاری سازمان آموزش و پرورش و سپاه استان در سطح نواحی و مناطق برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: برگزاری دوره آموزش فضای مجازی، مقاله نویسی، وبلاگ نویسی، اعزام فرهنگیان به پارک علم و فناوری، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس از جمله دوره‌های علمی سازمان بسیج است.

ابراهیمی در ادامه اضافه کرد: فعال کردن بسیجیان فرهنگی در تولید علم و فضای مجازی است تا در این عرصه حضوری فعال‌تری داشته باشند از اهداف این سازمان در اجرایی کردن این برنامه‌ها می‌باشد.

این مسئول با اشاره به اهم فعالیت‌های فرهنگی این سازمان بیان کرد: اعزام فرهنگیان بسیجی به اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب و جنوب، برگزاری یادواره شهداء فرهنگی در سطح کانون و استان، نشست‌های بصیرتی، استکبار ستیزی، گفتمان اقتصاد مقاومتی، دیدار از خانواده معظم و معزز شهدای فرهنگی، اعزام به مرقد مطهر امام خمینی(ره) از جمله فعالیت‌های فرهنگی این سازمان است.

ابراهیمی برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت با همکاری آموزش و پرورش با هدف ارتقاء مهارتهای تخصصی مدیران کانون و تبیین ضرورتهای افزایش جمعیت به صورت کارگاهی و همایش ویژه مربیان و سرگروه‌های صالحین را از برنامه‌های آموزشی سازمان برشمرد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه استان قزوین متذکر شد: سازمان بسیج فرهنگیان سپاه استان قزوین در سال 93 حائز رتبه برتر در کشور شده که از سوی مسئولین کشوری تقدیر شده‌اند.

ابراهیمی در خاتمه متذکر شد: فعالیت اجلاس الانه مجمع بسیج فرهنگیان، اجرای تدابیر ولی امر مسلمین در مجموعه آموزشی، سرعت بخشیدن به اسلامی شده سازمان آموزش و پرورش از دیگر فعالیت‌های شاخص این سازمان است.

1003/ت30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها