عضو فراکسیون اصل 90 قانون اساسی با بیان اینکه لازم است دولت سعه صدر بیشتری در برابر منتقدان داشته باشد، گفت: برخورد چکشی دولت با کارمندان معترض محیط زیست و منتقدان بیشتر به نارضایتی‌ها دامن می‌زند.
کد خبر: ۸۵۹۹۳۸۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج فاطمه رهبر گفت: با توجه به شرایطی که وجود دارد و مردم در شرایط مختلف با مشکلات مختلفی دست به گریبان هستند و انتقاداتی دارند خوب است دولت سعه صدر بیشتری داشته باشد چرا که معمولا شاهد هستیم اگر کارمندان معترض می‌شوند و یا نمایندگان مجلس انتقادی می‌کنند با عکس العمل‌های تند مسئولان اجرایی مواجه می‌شوند.

وی ادامه داد: منظور از بیان انتقادها و پیگیری‌ آنها رفع مشکلات کشور است و همانطور که از اسم امسال مشخص است و سال جاری با عنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت نام نهاده شده است، باید تمام مسئولان برای پیگیری امور به منظور حل مشکلات گام بردارند.

این عضو کمیسیون اصل 90 در مورد برخورد با کارکنان معترض محیط زیست، گفت: با برخوردهای سخت و چکشی با کارمندان معترض و منتقدان کار به نتیجه مطلوب نمی‌رسد و نارضایتی مردم بیشتر می‌شود.

 تجمع کارکنان سازمان محیط زیست در اعتراض به عملکرد معصومه ابتکار، با وجود تأکید مسئولان مبنی بر صنفی بودن این اعتراض، سرنوشت «تبعید» را برای معترضان رقم زد.

یکی از معترضان به وضعیت مدیریت ابتکار در این روزها مجبور شده است که محل خدمت خود را ترک کرده و به اصرار سازمان به اداره کل محیط زیست استان تهران منتقل شود که ابلاغ رسمی آن نیز صورت گرفته است.

در این نامه آمده است که این انتقال به پیشنهاد معاون آموزش و پژوهش سازمان اتفاق افتاده است و فرد مذکور به مدت شش ماه باید در محل جدید حضور داشته باشد.

ارسال نظرات