خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب اصفهان درگفتگ بابسیج:
در استان اصفهان 18 هزارنفر طلبه خواهر و برادرحضور دارند که از این تعداد 16هزارو447 نفربسیجی هستند.
کد خبر: ۸۵۹۹۴۰۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان ، مسئول سازمان بسیج طلاب استان اصفهان گفت: معرفت دینی و بصیرت در جامعه بایستی افزایش یابد و این امر جز در سایه طلاب و روحانیون بسیجی صورت نمی‌گیرد.

حجت‌الاسلام علی بهرامی، در گفتگو با خبرنگار بسیج بااشاره به اینکه یکی از مجموعه‌های اقشار بسیج، بسیج طلاب و روحانیون است که حضور آنان در صحنه‌های انقلاب، سنگین‌تر از اقشار دیگر است ادامه داد: هم اینک در استان اصفهان 18 هزارنفر طلبه خواهر و برادرحضور دارند که از این تعداد 16هزارو447 نفربسیجی هستند.

وی بااشاره به اینکه 7 هزار41نفرخواهرو9هزارو406 نفربرادر عضو بسیج طلاب هستند افزود: بسیج طلاب و روحانیون از ضروری‌ترین و مهم‌ترین قشر بسیج است" و این درحالی است که امروزه بسیج طلاب می‌تواند پشتوانه معنوی قوی برای بسیج ده‌ها میلیون نفری باشد.

حجت‌الاسلام بهرامی تاکید کرد: طلاب و روحانیون بسیجی در مراکز خود، مدافع انقلاب و نظام اسلامی هستند و این درحالی است که یک طلبه باید با مسائل سیاسی آشنا باشد و سپس به پایگاه بسیج ورود یابد.

وی هفته بسیج را یادآوردوران حضور بسیجیان در بدو تشکیل این مجموعه مقدس دانست و بیان داشت: نمونه آن دوران دفاع مقدس و حضور آنان در میدان مبارزه حق علیه بر باطل بود و همواره شجاعت، ایثار، فداکاری‌های آنان را یادآور می‌شود .

مسئول سازمان بسیج طلاب استان اصفهان با اشاره به به سخن مقام معظم رهبری،ابراز کرد:بسیج، امتداد عاشور و محرم است" و معرفت دینی و بصیرت در جامعه بایستی افزایش یابد و این امر جز در سایه طلاب و روحانیون بسیجی صورت نمی‌گیرد.

وی بااشاره به اینکه دردوران هشت سال دفاع مقدس حوزه های علمیه اصفهان 578 نفر روحانی را تقدیم نظام نموده است بیان داشت:در آن زمان تعداد روحانیون استان 3500 نفر بود در صورتیکه یک هفتم روحانیون استان به شهادت رسیده اند.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه ممکن است طلاب در مباحث و معارف دینی فعال باشند و در مباحث اخلاقی و اعتقادی کار کرده باشند، اما باید این افراد در مسائل سیاسی نیز به صورت قوی و با قدرت فعالیت کنند.

وی بااشاره به برگزاری همایش بصیرت افزایی روحانیون و ائمه جماعات استان اصفهان با حضور1300 نفرشرکت کننده به مناسبت هفته بسیج برگزارشد افزود: همایش بصیرت افزایی خواهران بسیجی طلبه استان اصفهان با بیش از1000 نفر شرکت کننده برگزار شد.

حجت الاسلام بهرامی تاکید کرد: بسیج طلاب برنامه های فعالی برای اعزام روحانیون به برنامه های مختلف دارد که در این زمینه درمهر و آبانماه امسال و در مرحله اول 254 نفر از روحانیون به همراه کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند که از این میان 190 خواهرو64 نفر برادربودند.

وی با تاکید به اینکه امروز یکی از ضروری ترین تشکل ها ، بسیج دانشجوییی و طلاب هستند ادامه داد: بنا به فرموده رهبر کبیر انقلاب امروز دانشگاه و حوزه از هر محلی بیشتر به اتحاد و یگانگی احتیاج دارد و فرزندان انقلاب به هیچ وجه نباید اجازه دهند که آمریکا و شوروی در ان نفوذ کند.

گفتگو از:زهرا نصیری

انتهای پیام / 63055/

ارسال نظرات
پر بیننده ها