کارشناس مسائل سیاسی:

برخی مسئولین خودشان تغییر کرده اند می‌گویند امریکا مودب شده‌است

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: اعتماد بعضی از مسئولین به امریکا نشانگر سهل اندیشی آنان است و چون خودشان تغییر کرده اند می‌گویند آمریکا مودب شده و این شیر، دندانش ریخته است.
کد خبر: ۸۵۹۹۴۳۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، رجب علی بازیاد در نشست بصیرتی با موضوع اقتصاد مقاومتی و نفوذ دشمن در درگز که با حضور مسئولین ادارات و نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد، بیان داشت: علت پیروزی ما در دفاع مقدس را حضور جوانان در جنگ  بوده است. اینکه ما در تمامی جنگ های گذشته قسمت هایی از کشور خود را از دست داده ایم ولی در جنگ تحمیلی 8 ساله که تمام دنیا علیه ما بسیج شده بودند حتی یک وجب از خاک میهنمان را به دشمن واگذار نکردیم و پیروز میدان نبرد شدیم حضور جوانان با ایمان در جنگ بود.

وی ادامه داد: این که 65000 شهیدان گرانقدر ما در سنین 15 تا 19 سال و حدود 87000 شهید مان بین سنین 20تا 23 سال است خود حاکی از حضور جوانان در دفاع از میهن اسلامی و پیروزی در جنگ است.

بازیاد در ادامه افزود: دشمن توجه ویژه به جوانان دارد و برنامه ریزی هایش برای این قشر می باشد، چرا که طرز تفکرشان این است که اگر می خواهید انقلاب اسلامی را بزنید جوان های آن را بزنید.

وی با اشاره به بیان فرمانده معظم کل قوا که مشکل کشور به خاطر آدم‌های بعضاً بی‌خیال یا سهل‌اندیش است گفت: اعتماد بعضی از مسئولین به دشمن غدار، حیله گر و مکار نشانه سهل اندیشی آنان و سهل اندیشی و اعتماد به دشمن نشانه تغییر بعضی آقایان است و چون خودشان تغییر کرده اند می گویند آمریکا مودب شده و این شیر دندانش ریخته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار