الگوهای بانک های جهانی نباید در ایران اسلامی به اجرا درمی آمد که متأسفانه در کشور الگو شدند و همین امر یکی از مصادیق نفوذ اقتصادی به کشور بود.
کد خبر: ۸۵۹۹۴۵۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
محمد ابراهیم محبی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به موضوع نفوذ دشمن به کشور گفت: در قرآن کریم تأکید شده است که بر اصل استقامت، صبر و پایداری در برابر افرادی که مبانی فکری و اعتقادی ما را مورد هجوم قرار می دهند.

وی ادامه داد: ما در تاریخ کشورمان مصادیق مختلفی از نفوذ دشمن در عرصه های مختلف را شاهد بوده ایم. اما ایران اسلامی به واسطه رشادت های فرزندان انقلابی خود این حربه دشمنان را تاکنون خنثی ساخته است و امروز در اوج عزت و اقتدار قرار داریم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به واسطه ظلم ستیزی خود دشمنان زیادی دارد، تصریح کرد: هم اکنون دشمنان ما پس از تلاش های بسیار برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی، امروز خط نفوذ به درون کشور را پیش گرفته اند.

وی نفوذ به مسؤولین کشور را از جمله مادیق نفوذ خواند و افزود: متأسفانه اشرافی گری، غرب گرایی، و بسیاری از رفتارهای بیگانه ای که در برخی از مسؤولین کشور مشاهده می شود حاصل همین نوع نفوذ است.

محبی با اشاره به تعدد منافذ برای نفوذ اقتصادی غرب به کشور، اظهار داشت: الگوهای بانک های جهانی نباید در ایران اسلامی به اجرا درمی آمد که متأسفانه در کشور الگو شدند و همین امر یکی از مصادیق نفوذ اقتصادی به کشور بود. ما باید استفاده از الگوهای غربی در اقتصاد خود را کنار گذاشته و به سمت اجرای اقتصاد مقاومتی برویم.

وی در خاتمه با بیان اینکه بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور به مسئله نفوذ رفتارهای ناهنجار اقتصادی باز می گردد، تصریح کرد: امیدواریم که حداقل مراکز تولیدی و صنعتی کشور با توجه به اقتصاد مقاومتی، تکیه بر فرهنگ های اقتصاد غرب را پیش نگیرند.

ارسال نظرات