حجت الاسلام و المسلمین کمالی دهقان

زندگی به سبک اسلامی از محورهای اصلی خانواده هاست

حجت الاسلام کمالی دهقان زندگی به سبک اسلامی را محور اصلی خانواده دانست و گفت: خانواده به عنوان رکن اصلی جامعه از جایگاه بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۸۵۹۹۴۵۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، تجمع بزرگ رهروان زینبی(س) به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج صبح امروز در پایگاه شهیدان پناهی با حضور حجت الاسلام و المسلیمن کمالی دهقان و بانوان کرج برگزار شد.

حجت الاسلام کمالی دهقان زندگی به سبک اسلامی را محور اصلی خانواده دانست و اظهار داشت: خانواده به عنوان رکن اصلی جامعه از جایگاه بالایی برخوردار است.

وی افزود: یک زن بسیجی نه تنها در عرصه سیاست و جامعه تاثیرگذار است بلکه این روحیه بسیجی و مخلص بودن در اعضای خانواده خود هم قرار می گیرد.

وی مطیع امر همسر بودن را شاخصه یک زن بسیجی دانست و افزود: جهاد تا زمانی که تکلیف بر امر ولایت نباشد بر زن واجب نیست و بهترین الگو و اسوه زن بسیجی در طول تاریخ حضرت فاطمه (س) می باشد.

وی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری چنین گفت: یک زن بسیجی علیرغم حفظ نظم و روحیه بسیجی در خود باید در خانه نیز نظارت داشته باشد چراکه الگو و مدال افتخار بسیجی بودن بهترین راه و روش در زندگی آنها محسوب می شود.

وی ضمن بیان اینکه زنان مسئول کانون فرهنگی، مهر و محبت در خانواده ها هستند عنوان کرد: وجود تجمل گرایی و تقلید از فرهنگ غرب در جوامعه اسلامی نیز به چشم می خورد و این درحالیست که آمار طلاق و فساد نسبت به گذشته افزایش یافته است .

بر اساس این گزارش، مداح اهل بیت مهدی سعیدی به مدیحه سرایی پرداخت و در پایان این مراسم نیز از بسیجیان نمونه تقدیر و تشکر به عمل آمد.


خبرنگار افتخاری: مریم حنیفه

ارسال نظرات
پر بیننده ها