خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در محفل انس بازنشستگان سراب با بیان اینکه رابطه با امریکا تضمین کننده امنیت نیست بلکه راهی برای نفوذ است، گفت: امروز هدف امریکا از تعامل و رابطه تغییر باورهای ملت ایران است.
کد خبر: ۸۵۹۹۵۰۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: استکبار جهانی به این نتیجه رسیده اند تنها راه نفوذ به ملت ایران خود مردم است از این رو به فکر تغییر در رفتار و کردار مردم ایران افتاده و در این وادی توطئه چینی می کنند.

جانشین فرماندهی سپاه عاشورا نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه جریان حرکتی انقلابی در سپاه پایدار است خاطرنشان کرد: یقینا این سیل حرکت در دفاع از ولایت ادامه خواهد یافت.


علی قادری افزود: استفاده از تجربیات گذشته سرمایه ای ارزشمند است که شور و حال پاسداران جوان در سپاه نشان از توانمندی آن ها همچون پاسداران دفاع مقدس است که در صورت بروز شرایط حساس قابل اثبات است.

وی با اشاره به سازماندهی منظم اردوهای راهیان نور توسط دانشجویان را نمونه ای علنی از توانایی جوانان بسیجی دانشگاهی عنوان کرد.

قادری در پایان اظهار کرد: یقینا برهه های حساسی در مقابل انقلاب اسلامی است، به عنوان مثال کوتاهی شبکه دو و می رفت به بحران تبدیل شود که حضور آگاهانه نیروهای انقلابی نقشه دشمنان را خاموش کرد.

ارسال نظرات