مسابقات قرآن کریم بسیج مرحله استانی ظهر امروز همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۹۵۵۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد مهدی جعفری معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه بیت المقدس کردستان در این مراسم اظهار داشت: در این دوره از مسابقات قرآن کریم بسیج استان کردستان 72 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی در 4 رشته حفظ قرآن کریم، قرائت، درک و مفاهیم قرآن کریم و رشته اذان به رقابت خواهد پرداخت.

وی گفت: داوری این دوره از مسابقات را اساتید بین المللی و برجسته قرآنی استان کردستان بر عهده دارند و در این دوره یک روزه از مسابقات در هر رشته سه نفر به عنوان نفر برتر برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب خواهند شد.

جعفری در ادامه با بیان اینکه امروزه دشمنان اسلام در پی خدشه دار کردن چهره اسلام هستند، گفت: برگزاری چنین محافل قرآنی و معنوی یک از راه های برای معرفی چهره واقعی اسلام ناب محمدی و ترویج معارف قرآنی در تمامی جهان است.

وی بیان داشت: سپاه و بسیج استان و دارالقرآن کریم بسیج با برگزاری مسابقات و محافل قرآنی جمع بسیجیان و تمامی اقشار مردم را در راستای اشاعه برنامه های قرآنی همراهی می کند.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به برنامه های امسال این معاونت برای تمامی اقشار بسیج اظهار داشت: نهضت صحیح خوانی قرآن کریم در 5 مرحله برای آشنایی اصول اولیه قرآن کریم، برگزاری جلسات تخصصی قرآن کریم با حضور اساتید برجسته قرآنی ؛ برگزاری مسابقات قرآنی بسیج در مرحله شهرستانی، استانی ؛ کشوری و برگزاری دیگر برنامه ها و محافل قرآنی از جمله این برنامه ها می باشد.

ارسال نظرات