خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه گرگان:هدف از اجرای این همایش تبیین بخشیدن برای افزایش جمعیت است که با حضور اساتید مجرب برگزار شده است.
کد خبر: ۸۵۹۹۶۲۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان, طیبه میرزا آقایی در همایشی که به منظور تبیین ضرورت های افزایش جمعیت در مرکز تربیت معلم گرگان برگزار شد, اظهار کردهدف از اجرای این مراسم تبیین بخشیدن به فرامان مقام معظم رهبری است که به رشد جمعیت جوان اشاره کرده اند که با حضور اساتید مجرب برگزار شده است.

وی با اشاره به آثار و تبعات پیری در کشور, بیان کردکشوری که رشد پیشکسوتان رو به افزایش داشته باشد دچار مشکلاتی در پیشرفت های علمی, اقتصادی, فرهنگی, اجتماعی و... خواهد شد و لذا باید نسل آینده خود را از نسل جوان بسازیم.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان خواهران سپاه ناحیه گرگان در ادامه افزودقطعا همانطوری که در ۸ سال دفاع مقدس جوانان یکی از پایه های اصلی این پیروزی بودند و همچنین در بحث انرژی هسته ای دانشمندان ما جوانان بودند پس ما باید در تلاش برای ساخت جوانان آینده کشور باشیم چون این جوانان هستند که میتوانند ندای انقلاب اسلامی را به تمامی دنیا تبلیغ کنند.

میرزا آقایی خاطرنشان کردبرنامه های متنوعی برای نسل آینده خواهیم داشت تا بتوانیم این مهم را با تعابیر مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشانیم و اهمیت این موضوع را برای نسل آینده باز کنیم و آن چیزی که اهمیت بیشتری دارد تربیت نسل جوان ماست تا بتوانیم جوانی مؤمن, متعهد, با مسئولیت و انقلابی تربیت و به جامعه اسلامی تحویل دهیم و جامعه را برای رسیدن به حکومت آقا فراهم سازیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها