بشیری با بیان ایمکه انسان هایی با تقوا و معنویت چون رهبر معظم انقلاب اسلامی محبوب قلب های تمام مردم و آزادگان جهان است، افزود: پوتین پیشتر هم در خصوص دیدار با رهبری گفته بود که من احساس کردم که ویژگی های حضرت مسیح (ع) را در رفتار رهبر ایران مشاهده کردم.
کد خبر: ۸۵۹۹۶۵۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص رفتار ویژه پوتین در سفر به تهران گفت: به نظرمن در تحلیل این رفتار رئیس جمهور روسیه و کرنش وی در برابر مقام معظم رهبری باید به بعد معنوی حضرت آیت الله خامنه ای اشاره کنیم.
وی با بیان ایمکه انسان هایی با تقوا و معنویت چون رهبر معظم انقلاب اسلامی محبوب قلب های تمام مردم و آزادگان جهان است، افزود: پوتین پیشتر هم در خصوص دیدار با رهبری گفته بود که من احساس کردم که ویژگی های حضرت مسیح (ع) را در رفتار رهبر ایران مشاهده کردم.
بشیری با تاکید بر اینکه کسی که ایمان داشته باشد و فکر و منش و شخصیتی الهی را پیگیری کند مورد توجه خدا و خلق خدا قرار می گیرد، ادامه داد: از سوی دیگر باید به بعد عظمت امروز انقلاب اسلامی و تاثیر گذاری ایران در تحولات منطقه ای و جهانی نیز توجه داشته باشیم.

ارسال نظرات