دیدار فرماندار پارس آباد با مادران شهید فخیمی و دانش کرم

فرماندار پارس آباد به همراه دیگر مسوولان اجرایی این شهرستان، امروز سه شنبه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با مادران شهید فخیمی و دانش کرم دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۹۹۶۷۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، در این دیدارها که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پارس آباد نیز حضور داشتند با مادر شهیدان بخشعلی کرم دانش و یوسفعلی فخیمی دیدار شد.

فرماندار پارس آباد در دیدار با این دو مادر شهید با بیان اینکه ما هرچه داریم از شهدا است و همواره مدیون خون آنها هستیم، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی را یکی از مهمترین وظیفه مسئولان برشمرد و گفت: خانواده شهیدان افتخار جامعه هستند و جایگاه این بزرگواران هماره باید در جامعه حفظ شود.

مهدی احمدی با بیان اینکه نقش مادران شهدا در زمان جنگ و پس از آن قابل ستودنی است، بهترین الگوی مادران شهدا را حضرت زهرا (س) دانست و اظهار داشت: اگر امروز اقتدار، عزت و آبرو داریم، اگر امروز دولت مردان ما با قدرت در جهان حرف می زنند و اگر امروز دولت مردان غربی سر تعظیم در مقابل دولت و نظام ما فرود می آورند، همه به برکت خون شهیدان است.

در این دیدارها که بصورت جداگانه انجام شد، مادر شهید بخشعلی دانش کرم و مادر طلبه شهید یوسفعلی فخیمی نیز از خدمات نظام و دولت به خانواده شهدا، پیگیری و رسیدگی به مسایل و مشکلات شان قدردانی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار