همایش قلم و رسانه، آرمانهای انقلاب اسلامی در اردبیل برگزار می شود

رییس بسیج رسانه استان اردبیل از برگزاری همایشی باعنوان ' قلم و رسانه، آرمان های انقلاب اسلامی' آواخر آذرماه در اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۹۶۹۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

به گزارش بسیج رسانهسرهنگ علی لطفی روز دوشنبه در دیدار با کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان گفت: بنده به نوبه خودم هفته بسیج را به همه اصحاب قلم ورسانه تبریک عرض می کنم وافزودند بسیج رسانه در راستای گفتمان سازی منویات مقام معظم رهبری اقدام به برگزاری همایش بزرگ قلم ورسانه ، آرمانهای انقلاب اسلامی نموده است. 

وی دولت و ملت همدلی و همزبانی، آثار امر به معروف و نهی از منکر در ارتقای سلامت اخلاقی جامعه، رسانه و تبیین اقتصاد مقاومتی، وظایف مردم و مسوولین و کاندیداها، شیوه های مواجهه با خطر نفوذ دشمن، سبک زندگی اسلامی، اصل عدم تحریف امام از منظر مقام معظم رهبری ، رسانه ها و تبیین نقش کلیدی نهادهای انقلابی در پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و نقش فرهنگ پایداری و مقاومت و شهادت در شکل گیری تمدن اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری را از جمله محورهای همایش قلم و بسیج رسانه استان اعلام کرد. 
وی اظهار کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را برای شرکت در بخش های مسابقه همایش در بخش های مقاله نویسی، گزارش نویسی، یادداشت ، سر مقاله، تیتر و عکس خبری به دبیرخانه همایش ارسال کنند. 
وی با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج بیان کرد: در واقع بسیج مدرسه تمامی خوبی ها و نیکی ها است تا انسان سالم به سرمنزل مقصود برسد. 
لطفی اضافه کرد: باید اهالی رسانه و مطبوعات استان تلاش کنند محتوی و کیفیت همایش آنقدر غنی باشد و بالا رود که اردبیل میزبان میهمانانی از سراسر کشور باشد. 
رییس بسیج رسانه استان اردبیل با اشاره به نقش وحدت در پیشرفت هر مجموعه ای گفت: رسانه ها و مطبوعات استان ظرفیت آن را دارند که هر ناممکن را ممکن سازند و باعث پیشرفت و ترقی استان شوند. 
وی رسانه را زبان مردم دانست و اظهار کرد: سکوت رسانه ها در هر جامعه ای در واقع سکوت مردم آن جامعه است بنابر این لازم است رسانه ها زبان گویای مردم باشند واز مسئولین امر خواسته های مردم را مطالبه نمایند وبسیجی وارد میدان شده وبرای پیشرفت استان قدم بردارند ودر مقابل زورگویهای بین المللی ومنطقه ای به جامعه اسلامی کمک نمایند تا در این عرصه جنگ نرم جامعه را به سر منزل نهایی هدایت نمایند چون آنها هدایت گران ودیپلماتهای جامهع عمومی هستند
این مسوول بیان کرد: برای ارتقای دانش و تخصص اهالی رسانه و مطبوعات استان کمیته آموزش تشکیل داده ایم و در سه سطح خبرنویسی مقدماتی، تکمیلی و تخصصی به آموزش خبرنگاران بپردازد. 
وی همچنین از برگزاری کلاس های تفسیر قرآن و نهج البلاغه و اخلاق برای اهالی مطبوعات استان با استفاده از اساتید مجرب در آینده نزدیک خبر داد.

ارسال نظرات