خبرهای داغ:
به همت معاونت فرهنگی ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم صورت گرفت؛

برپائی ایستگاه فرهنگی "پیروان ولایت" به مناسبت هفته بسیج در جمکران

معاون فرهنگی-اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) از برپائی ایستگاه فرهنگی"پیروان ولایت " در مسجد مقدس جمکران خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۹۷۴۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

هادی قنبریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: جهت اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری در خصوص ترویج تفکرات بسیجی در سطح جامعه و با توجه به موقعیت مسجد مقدس جمکران که از نقاط مختلف کشور افراد حضور پیدا می کنند، بمناسبت هفته بسیج این ناحیه اقدام به برپایی ایستگاه فرهنگی تحت عنوان "پیروان ولایت " در این مکان مقدس نموده است.

وی با اشاره به اینکه 5 غرفه در این ایستگاه فرهنگی با موضوعات روایتگری سیره شهداء، اجرای نمایش بسیج هنرمندان، کتاب، کاردستی و نقاشی، کودک و نوجوان، تحریف خط امام، جنگ نرم، و استکبار ستیزی دایر می باشد، ابراز کرد: هدف از برگزاری این سری نمایشگاه ها در این مکان مقدس، آشنایی هرچه بیشتر نسل نوجوان ما در کنار موضوعاتی که جنبه تفریحی و سرگرمی دارد، اشاعه فرهنگ استکبار ستیزی و بصیرت افزایی می باشد.

معاون فرهنگی-اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با بیان اینکه این ایستگاه فرهنگی تا پایان هفته بسیج آماده پذیرائی از علاقه مندان می باشد، افزود: ایستگاه فرهنگی پیروان ولایت از قبل از نماز مغرب و عشاء تا ساعت 22 دایر خواهد بود.

قنبریان در پایان با بیان اینکه هرشب حدود 2 هزار نفر از این ایستگاه فرهنگی بازدید می کنند، تصریح کرد: این ایستگاه فرهنگی با مشارکت معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران برپا شده است.



ارسال نظرات
آخرین اخبار