مسابقات قرآن بسیجیان شهرستان ساوه برگزار شد

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت:مسابقات قرآن بهانه خوبی است برای شناسایی قاریان حافظان محترمی که استعداد خودشان را شکوفا کردنده اند و تا مرحله استانی هم معرفی می گردند این عزیزیان منتخب ،پتانسیل خوبی هستند جهت اموزش دادن قرآن به جوانان و نوجوانانی که استعدادهای بالقوه قرآن را دارند.
کد خبر: ۸۵۹۹۷۵۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
سرهنگ احمد جعفری در گفتگوی با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت:امروز که در عصر غیبت کبری هستیم از دو چیز موجود که می تواند نقش اساسی هدایت جامعه را داشته باشند محروم هستیم و مصداق متهجرین در قرآن که عبارت اند از موجود بودن و در غیبت بودن امام زمان و قرآن .

جعفری ادامه داد:امروز مجری قرآن امام زمان (عج) آمادگی کامل را دارند و قانون اساسی الهی در مابین بشریت موجود می باشد اما متاسفانه هنوز بستر پذیرش مجری قرآن در جامعه حاصل نشده است که همه بدبختی های جامعه برگشت به این هاست.

وی گفت:مسابقات قرآن بسیج محلات در سطح شهرستان ساوه در رشته های قرائت تحقیق ،ترتیل ،حفظ،اذان در سطح بالای 16 و زیر 16 سال به مناسبت هفته بسیج برگزار گردید که اسامی منتخبین به شرح زیر می باشد .

نفر اول قرائت بالای 16 سال افشین کریمی، نفر اول قرائت زیر 16 دانیال شریفلو، اذان بالای 16 سال محمد حسین جامشیر، اذان زیر 16 حسین جعفریان، ترتیل زیر 16 سال محسن ابوالقاسمی، ترتیل بالای 16 سید رضا میر هاشمی، حفظ بالای 16 سال عارف امیری حفظ زیر 16 حسین سیمرغ و حفظ سوره یس شهاب کارکن
ارسال نظرات