خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان تاکستان:

بسیج جامعه زنان پیشگام حرکت های عظیم فکری و هنری است

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان تاکستان گفت:امروز بسیج جامعه زنان با انجام فعالیت های فکری و فرهنگی مختلف، طلایه دارحرکت های شور آفرین در دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) در حوزه مسائل زنان می باشد.
کد خبر: ۸۵۹۹۷۸۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

 طیبه تخت فیبروزه مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان تاکستان در گفت و گو با خبرنگاربسیج از تاکستان با اشاره به فعالیت های زنان بسیجی در تمامی عرصه های جامعه اظهار داشت: این نهاد در جهت ترویج تفکر بسیجی در آحاد خانواده فعالیت می کند و در هر دوره از تاریخ انقلاب وظایف خطیری را برعهده داشته و دارد.

مسئول بسیج جامعه زنان تاکستان گفت: با توحه به فرارسیدن هفته بسیج با شعار”بسیج دست قدرت خداست” برنامه های متنوعی توسط بسیج جامعه زنان در سطح پایگاه ها و حوزه ها برگزار می گردد.

وی افزود: امام(ره) با تیزبینی بسیار در 5 آذر سال 58 فرمان تشکیل بسیج را دادند که بسیج جامعه زنان نیز یکی از اقشار 22 گانه سازمان بسیج مستضعفین می باشد و تمامی اقشار زنان را در بر می گیرد.

وی در خصوص برنامه های بسیج جامعه زنان در هفته بسیج عنوان کرد: برگزاری نشست های نهضت روشنگری، سبک زندگی اسلامی و بصیرتی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج و اقتصاد مقاومتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، برپایی کارگاه مهارت های زندگی ویژه دختران بالای 16 سال، ویزیت رایگان، تجلیل از بسیجیان و همایش عفاف و حجاب از جمله برنامه های این نهاد می باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان تاکستان به دیگر برنامه ها اشاره و اضافه کرد: با توجه به جنگ نرم دشمن علیه ایران کارگاه مادران پرچمداران جنگ نرم در حوزه ها و پایگاه های شهرستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: با فرارسیدن ایام اربعین خطبه خوانی حضرت زینب(س) به جهت تبلیغ رسالت این بانوی بزرگوار اسلام در روز اربیعین حسینی مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س) در آستان مقس سیدعای شارینی برگزار می شود.

تخت فیروز در پایان گفت: با توجه به فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در خصوص هوشیار و جلوگیری از نفوذ دشمن همزمان با هفته بسیج نشست بصیرتی با موضوع نفوذ در سالن امام علی(ع) تاکستان با شرکت گشترده خواهران بسیجی برگزار می شود.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها