خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان گفت: بسیج به فرمان امام خمینی(ره) با الهام گرفتن از صدر اسلام تشکیل شد که این از دور اندیشی و هوشیاری ایشان در برابر استکبار جهانی وئوطئه های دشمنان اسلام و انقلاب نشات گرفته است.
کد خبر: ۸۵۹۹۸۲۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

مهدی بخشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با تبریک هفته بسیج اظهارداشت: بسیج به فرمان امام خمینی(ره) با الهام گرفتن از صدر اسلام تشکیل شد که این در دور اندیشی وهوشیاری ایشان در برابر استکبار جهانی وتوطئه های دشمنان اسلام و انقلاب دارد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان گفت: بسیج در طول پربرکت از عمر خویش در هشت سال دفاع مقدس، و در براقراری امنیت داخلی ومبارزه با ضد انقلاب، جریانهای انحرافی داخل کشور چنان خوش درخشیده است که دشمنان انقلاب نیز به آن اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه قدرتی که در بسیج نهفته است می تواند با تمام ارتشهای کلاسیک دنیا مقابله کند، افزود: بسیج علاوه بر حضور در خط مقدم جبهه نبر با کفر وظیفه جذب، آموزش و سازماندهی نیروهای مردمی و اعزام آنها را در هشت سال دفاع مقدس بر عهده داشت و در حال حاضر با جنگ نرم دشمن و تهدید ها علیه انقلاب و ارزشهای اسلامی با دفاع برخواسته است.

بخشی با بیان اینکه بسیج را کسانی تشکیل می دهند که دل در گرو تحقق اهداف و آرمانهای بلند امام خمینی(رحمت الله علیه ) و عملی شدن شعارهای نجات بخش انقلاب اسلامی دارند، گفت: بسیج در هر زمان با درک شرایط و موقعیت انقلاب و کشور از هیچ گونه خدمت ویاری رساندن به نظام اسلامی وکشور دریغ نمی کند.

وی بیان کرد: تربیت جوانان و نوجوانان در اقشار مختلف بسیج در قالب شجره طیبه صالحین در زمینه های تربیتی، معرفتی ، بصیرتی و مهارتی از وظایف بسیج است.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان با اشاره به برنامه های هفته بسیج و 19 برنامه مهم و محوری در این شهرستان عنوان کرد: دیدار از خانواده شهدا، ایثارگران و امام جمعه، اعزام گروه های جهادی ، برگزاری نمایشگاه سبک زندگی، و مسابقات ورزشی، قرانی و فرهنگی و حضور سازمان یافته در مراسم 5آذر از برنامه های مهم هفته بسیج است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها