مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در مسابقات قرآن کریم بسیج استان گفت: روی اوردن به قوانین الهی که قرآن کریم حامل آن است موجب حل تمامی مشکلات بشر است.
کد خبر: ۸۵۹۹۸۲۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام باباشاهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در مسابقات قرآن کریم بسیج مرحله استانی که در هیئت انصارالرسول سنندج برگزار شد؛ اظهار داشت: بنا به فرموده پیامبر گرامی اسلام قران؛ و اهل بیت(ع) دویادرگار در بین مسلمانان هستند.

وی به روایتی دیگری از حضرت رسول(ص) اشاره کرد و گفت: در این روایت از پیامبر گرامی اسلام(ص) آمده است که هرگاه امت اسلام احساس کردند که مشکلات فراوان آنان را دربر گرفته است و دشمنان از هر طرف به آنان هجوم اورده اند برای نجات از مشکلات به طرف قرآن بروید و با قرآن باشید و این دلیل بر جاودانگی اسلام و قرآن است.

وی در ادامه بیان داشت: خداوند همه پیامبران و ادیان الهی برای هدایت بشر در زمان های مختلف قرار داده است و همه ادیان الهی به جز دین اسلام در طول زمان دچار تحریف شده اند، اما قرآن کریم معجزه پیامبر گرامی اسلام و دین اسلام آخرین و کاملترین دین هیچگاه دچار تحرف نشد.

حجت الاسلام باباشاهی بیان داشت: قرآن کریم مجموعه آن چیزی است که برای هدایت بشر لازم است و خداوند توسط پیامبر گرامی اسلام(ص) اخرین فرستاده الهی آن را برای هدایت مردم قرار داد و این معجزه الهی در طول 23 سال بر پیامبر گرامی اسلام نازل شد.

وی با بیان اینکه قرآن معجزه الهی است و بشر حتی نمیتواند یک سوره همانند آن بیاورد، افزود: قرآن کریم علاوه بر اینکه کتاب و کلمات مقدس است کتاب زندگی است و کتاب قوانین الهی نه تنها مختص مسلمانان بلکه رهنمودهای ان برای تمامی بشر مفید و لازم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: روی اوردن به قوانین الهی و خدایی که قرآن کریم حامل آن است موجب حل تمامی مشکلات بشر است.

وی یادگیری قرآن مقدمه ای برای عمل به قرآن کریم باشد.

وی در ادامه گفت: وظیفه همه ما است که عامل به قرآن و مروج قوانین الهی و اسلامی باشیم و در کنار فراگیری علوم قرآنی به آن عمل کنیم.

حجت الاسلام باباشاهی با اشاره به سابقه فرهنگی و دینی استان کردستان اظهار داشت: باید فراوانی برگزاری جلسات قرآن در استان موج بزند و برای این منظور همه جامعه قرآنی استان باید مبلغ این امر باشند.

وی در پایان بیان داشت: فراگیری قرآن کریم و درک معنی و مفهوم آن و یادگیری تفسیر قرآن کریم همه باید مقدمه ای باشد برای عمل به قرآن کریم طوری که قرآنی فکر کنیم، قرآنی رفتار و قرآنی زندگی کنیم.

ارسال نظرات