خبرهای داغ:
امام جمعه موقت زیرکوه:

بوجود آوردن شیعه لندنی و سنی آمریکائی از توطئه های دشمن است

امام جمعه موقت زیرکوه گفت: اختلاف افکنی بین مذاهب و بوجود آوردن شیعه لندنی و سنی آمریکائی از توطئه های خطرناک دشمن علیه امت اسلام است که تا کنون از آن نتیجه گرفته و باید بسیار مراقب و متوجه این نقشه شوم دشمنان باشیم.
کد خبر: ۸۵۹۹۸۴۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسن صادقی در همایش بسیج، امتداد عاشورا در جمع فرهنگیان بسیجی شهرستان زیرکوه با اشاره به ویژگی های استکبار جهانی اظهارداشت: منفعت طلبی یکی از ویژگی های بارز استکبار است و تنها چیزی که برای مستکبرین مهم است این است که به هر قیمتی می خواهد به منافع خود دست یابند.

وی سلطه طلبی را دومین ویژگی استکبار عنوان کرد و افزود: مستکبرین می خواهند بر تمام دنیا تسلط پیدا کنند و همه امکانات را تحت سلطه خود داشته باشند.

امام جمعه موقت زیرکوه، عقب نگه داشتن مستضعفین را یکی دیگر از ویژگی های استکبار برشمرد و خاطرنشان کرد: کشورهای استکباری دنبال این هستند که کشورهای دیگر عقب مانده بمانند و ذهنشان شکوفا نشود تا جلوی رشد و پیشرفت این کشورها گرفته شود.

صادقی اضطراب و ترس را ویژگی دیگر استکبار دانست و تصریح کرد: استکبار تجاوز و حقوق دیگران را پایمال می کند، اما از ترس انتقام جویی و احقاق حق کسانی که حقشان را پایمال کرده است خواب راحت ندارد و از این موضوع واهمه و نگرانی دارد.

رئیس حوزه علمیه زیرکوه با بیان اینکه همه این ویژگی ها در آمریکا و اسرائیل جمع شده است گفت: این کشورها مصداق کامل استکبار جهانی در دنیای امروز هستند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم بر استکبار ستیزی‌ تاکید کرد و افزود: خداوند در قرآن کریم به صراحت اعلام کرده است که وظیفه مستضعفین این است تا در برابر توطئه دشمنان بایستند و از خود دفاع کنند.

صادقی با بیان اینکه جنگ امروز دشمن جنگ نظامی نیست، اظهارداشت: دشمنان نظام و انقلاب هم شرایط امروزی جنگ خود را فقط جنگ نظامی نمی دانند و با شیوه های مختلف وارد می شوند، بنابراین ما هم باید با شیوه های خودشان با دشمن مبارزه کنیم.

امام جمعه موقت زیرکوه با بیان اینکه در این شرایط حساس باید بیدار باشیم تاکیدکرد: وظیفه امروز ما این است که دشمن و اهداف دشمن را بشناسیم وسعی کنیم فریب توطئه های دشمن را نخوریم.

صادقی با بیان اینکه دشمن بر این باور است که ملت متصل به امام و رهبری شکست‏ناپذیر است، گفت: دشمنان نظام به جایگاه ویژه مقام معظم رهبری پیبردهاند و تمام تلاش خود را برای از بین بردن این اتحاد و اتصال به کار گرفتهاند و کسانی که در این راه با دشمن همصدا شدهاند بدانند که قدم زدن در این راه خیانت به اسلام و پایمال کردن خون شهیدان است.

وی تفرقه افکنی را یکی از توطئه های بزرگ دشمن علیه امت اسلام دانست و خاطرنشان کرد: اختلاف افکنی بین مذاهب و بوجود آوردن شیعه لندنی و سنی آمریکائی از توطئه های خطرناک دشمن علیه امت اسلام است که تا کنون از آن نتیجه گرفته و باید بسیار مراقب و متوجه این نقشه شوم دشمنان باشیم.

رئیس حوزه علمیه زیرکوه با اشاره به اینکه یکی از مسائلی که می تواند در مقابل دشمن بایستد،معنویت جوانان ما است اذعان داشت: به همین خاطر دشمن اعتقادات جوانان ما را نشانه گرفته است ولی در این راه موقعی ادامه دهنده راه شهدا خواهیم بود که اجازه ندهیم دشمنان با توطئه اعتقادات جوانان مارا منحرف کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار