شهردار منطقه 11 تهران خبر داد

نصب اولین لوکوموتیو ایران در میدان راه‌آهن

شهردار منطقه 11 تهران از نصب اولین لوکوموتیو ایران در ضلع شرقی میدان راه‌آهن خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۹۸۵۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج،  نصرالله آبادیان امروز در جمع خبرنگاران از افتتاح 60 پروژه عمرانی، فرهنگی، ترافیکی و اجتماعی در منطقه 11 شهرداری تهران خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی ساخته شده است.

شهردار منطقه 11 با بیان اینکه جمعیت شناور در مناطق مرکزی بالاست، گفت: باید برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد تا مشکلی ایجاد نشود.

وی از افتتاح یک فروشگاه شهروند در نزدیک میدان راه‌آهن خبر داد و گفت: همچنین یک ایستگاه آتش‌نشانی در راستای ارتقای ایمنی در منطقه ساخته می‌شود.

آبادیان با بیان اینکه خط 3 مترو از میدان راه‌آهن تقاطع ولیعصر و انقلاب در منطقه 11 قرار دارد گفت: در طول مسیر ساخت دو میدان راه‌آهن و منیریه تخریب شد ولی بعد از ساخت خط 3 مترو این میدان‌ها را بازسازی کرده‌ایم.

وی همچنین از افتتاح مجموعه آکادمی کشتی در این منطقه خبر داد و گفت: 7 هزار مترمربع این مجموعه زیربنا دارد و در آن استخر، کلاس‌های تدریس کشتی، دو سالن تمرین و مسابقه، مجموعه خوابگاهی و پذیرایی و سالن بدنسازی احداث شده است.

به گفته آبادیان برای 63 پروژه منطقه بیش از 70 میلیارد تومان هزینه صرف شده که اگر از عرصه‌ها را به آن اضافه کنیم حداقل 4 برابر می‌شود.

وی در خصوص بازسازی میدان راه‌آهن، منیریه و پاستور گفت: الگوی راه‌آهن همانند تیپ گذشته است که البته میدان راه‌آهن یک فاز دیگر هم دارد که در 3 ماه پایانی سال 94 آغاز می‌شود.

وی در خصوص فاز 2 میدان راه‌آهن گفت: این فاز شامل پیشخوان جلوی راه‌آهن، شوش شرق و غرب، کف‌سازی و جداسازی و به نوعی دروازه ریلی شهر محسوب می‌شود.

شهردار منطقه 11 تهران ادامه داد: بخش‌های مطالعاتی انجام شده اگر پیمانکار انتخاب شود و طبق برنامه پیش رویم 14 ماه زمان احداث طول می‌کشد.

آبادیان در خصوص بازسازی میدان پاستور گفت: وضع موجود میدان را به‌سازی می‌کنیم.

به گفته آبادیان از منطقه 11 خطوط 2، 3، 4 و 7 مترو می‌گذرد و خط 2 یک ایستگاه تقاطعی دارد.

وی همچنین از حذف زواید بصری در میدان انقلاب خبر داد و گفت: ساماندهی میدان در دستور کار است و صنف کتاب‌فروش‌ها را ساماندهی کردیم و آنها همکاری خوبی در این زمینه داشتند.

آبادیان در پایان از نصب اولین لوکوموتیو ایران در ضلع شرقی میدان راه‌آهن خبر داد.

ارسال نظرات