خبرهای داغ:
امام جمعه نهبندان گفت: امروز مقام ها و پست هایی که وجود توسط همه ما در جامعه وجود دارد به برکت خون شهیدان است و ادای دین نسبت به خون شهدا خدمت به مردم است.
کد خبر: ۸۵۹۹۸۶۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی در برنامه آبروی کوچه افتخار محله اظهار کرد: امروز در سراسر دنیا و کشورهای منطقه درگیری ها و جنگ هایی وجود دارد اما به دلیل رشادت های شهدا در دوران دفاع مقدس ایران اسلامی در امنیت کامل قرار دارد و امنیت امروز کشور را مدیون شهدا هستیم.

وی افزود: وقتی فجایعی که در منطقه رخ می دهد را می بینیم قدر و عظمت امنیت و کار بزرگ شهیدان را بیشتر می دانیم.

امام جمعه نهبندان ادامه داد: این همه جنایت و خباثتی که امروز در دنیا وجود دارد مخصوص جاهلیت مدرن و حقوق بشر جدید است که استکبار از حقوق بشر برداشت خود را می کند.

خزاعی با اشاره به جنایات رژیم آل سعود در کشتار هزاران نفر از مردم مظلوم یمن و حمایت دولت عربستان از گروه های تروریستی گفت: با وجود این همه جنایت آل سعود سازمان ملل مدال صلح را به عربستان می دهد که جای تعجب دارد.

وی با بیان اینکه اگر کارها را درجه بندی کنیم بالاترین مدال شهادت است گفت: شهدا پیام حق را خوب دریافت کردند و در وصیت نامه های شهدا است که "ما می رویم تا اسلام و انقلاب زنده بماند" که این موضوع همان دغدغه ی امامان معصوم (ع) بوده است و شهدا رفتند تا ولایت فقیه و مقدسات باقی بماند.

امام جمعه نهبندان افزود: ما همه مدیون خانواده های شهدا هستیم و به خانواده های ایثارگر افتخار می کنیم چرا که آنها از سرمایه های خود گذشتند و دین خود را به انقلاب و اسلام ادا کرده اند.

خزاعی ادامه داد: امروز مقام ها و پست هایی که وجود دارد به برکت خون شهیدان است و ادای دین نسبت به خون شهدا خدمت به مردم است.

وی تصریح کرد: مردم ایران به خوبی نشان داده اند که هر موقع مقامات آمریکایی سخنی خلاف واقع گفته اند جواب دندان شکنی به آنها داده اند و وقتی مردم ببینند مسئولان به آنها خدمت بهتری انجام می دهند در برابر استکبار ایستادگی بیشتری انجام می دهند.

امام جمعه نهبندان با اشاره به شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت گفت: اگر این شعار امسال برای کشور از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاب نمی شد شاید در برخی موضوعات مشکل داشتم ولی به برکت فرمایشات مقام معظم رهبری شرایط بسیار مطلوب است وبا توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم شرایط کشور آرام است.

خزاعی خاطر نشان کرد: انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است که قطعا مردم با حضور پرشور خود دشمنان را مایوس و نا امید خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها