رییس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش 08 خاش:

وظیفه اصلی بسیج مقابله با نفود دشمن و تحقق اقتصاد مقاومتی است

رييس عقيدتي سياسي مركز آموزش 08 خاش گفت: وظیفه اصلی بسیج مقابله با نفود دشمن و تحقق اقتصاد مقاومتی است که این دو مسئله مهم در بسیج در حال تحقق یافتن است.
کد خبر: ۸۵۹۹۸۶۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج ، حجت الاسلام محمد پیری زاده با تبریک هفته بسیج به عموم ملت ایران و مردم همیشه در صحنه خاش، اظهار کرد: وظیفه اصلی بسیج مقابله با نفوذ دشمن، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و کمک به دولت در کنار تحقق فرمان اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام پیری زاده به حضور گسترده بسیج در همه عرصه‌ها اشاره کرد و با یادآوری گفته تحلیل‌گران سیاسی و اجتماعی در جای جای دنیا که حضور بسیج همگان را به تحیر واداشته است، تصریح کرد: این چه نیرویی است که از بطن مردم و همیشه در همه جا حضور دارد.

وی گفت: ویژگی مهم بسیج مردمی بودن و استکبارستیزی آن است که قطعاً بیش از هر زمان دیگر باید از توان این نیروها در قدرت‌نمایی بیشتر جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف استفاده کرد.

حجت الاسلام پیری زاده در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مکتبی که بسیج در آن پرورش یافته، مکتب عاشورا و هیهات من الذّله حسینی است که قطعاً پرورش یافتگان چنین مکتبی ذلت و تحقیر را بر نمی‌تابند.

وی بحث شایعه را مورد توجه قرار داد و افزود: در فضای مجازی و از طریق شبکه‌های اجتماعی دامنه شایعه گسترده‌تر شده و عده‌ای همچنان قصد باورسوزی و سرمایه‌سوزی در پخش شایعات را دارند که همه باید با کف نفس و تقوا مراقب اظهارنظرهای خود در فضای مجازی باشیم.

حجت الاسلام پیری زاده با اشاره به اینکه وظیفه ریشه‌کن کردن فساد در جامعه اسلامی بعد از والدین به دست مربیان است، افزود: در وضعیت هم اکنون تربیت عینی کافی نیست بلکه در پرتو تربیت قرآنی چنین علمی نور علم را در وجود انسان جلوه‌گر می‌سازد.

رييس عقيدتي سياسي مركز آموزش 08 خاش با بیان اینکه عمل به امر به معروف ونهی از منکر متعلق به گروهی خاص نیست، اظهار کرد: مردم باید نسبت به این دو عمل احساس تکلیف بیشتری داشته باشند و قطعا هر معضلی در جامعه اسلامی به وجود می‌آید ریشه در اجرای نادرست امر به معروف است

ارسال نظرات
آخرین اخبار