در راستای محرومیت زدایی از روستاهای محروم، کاروان محرومیت زدایی سپاه ناحیه اردبیل در روستای کوهساره بخش هیر حضور یافته و اقدام به خدمات رسانی به اهالی این روستا نمودند.
کد خبر: ۸۵۹۹۸۷۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در راستای محرومیت زدایی از روستاهای محروم، کاروان محرومیت زدایی "محمد رسول ا...(ص)، پیامبر عطوفت و مهربانی" ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل در روستای کوهساره بخش هیر حضور یافته و اقدام به خدمات رسانی به اهالی این روستا نمودند.
سرهنگ عبدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل ضمن گرامیداشت سی و ششمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) ، با بیان اینکه این کاروان با هدف محرومیت زدایی از مناطق محروم در این روستا حضور یافته است، گفت: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان اردبیل که به نوعی با روستاهای محروم در ارتباط هستند در این کاروان حضور داشتند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این روستا قرار گرفتند.
وی افزود: این کاروان در زمینه های پزشکی، دامپزشکی، طب اسلامی و سنتی، اقتصاد مقاومتی، مسائل حقوقی و پاسخگویی به مسائل شرعی برای اهالی این روستا خدمات رسانی نمودند.
دیدار از خانواده شهدا و عیادت از بیماران این روستا از دیگر برنامه های کاروان محرومیت زدایی "محمد رسول ا...، پیامبر عطوفت و مهربانی" ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل بود.

ارسال نظرات