خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا:

امروزه وظیفه بسیج ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی مهمترین وظیفه و رسالت بسیج فعالیت مناسب و مطلوب در حیطه فرهنگی جامعه و ترویج سبک زندگی اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۹۹۸۸۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، حجت الاسلام محمود رجبی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در همایش بصیرتی که با حضور بسیجیان در ارداق برگزار شد، با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج ثابت کرد که روح مردان این سرزمین چه وسعتی دارد، وسعتی به گستره تاریخ که دنیا را متحیر کرده است. 

وی افزود: در شرایط کنونی مهمترین وظیفه و رسالت بسیج فعالیت مناسب و مطلوب در حیطه فرهنگی جامعه و ترویج سبک زندگی اسلامی است.

وی به آیه 6 سوره فاطر اشاره کرد و گفت: شیاطین هم شامل جنیان است و هم انسان ها، همانطور که امام (ره) آمریکا را شیطان بزرگ نامید.

وی اظهار داشت : همانطور که شیطان انسان را دعوت به فقر و بیچارگی می کند آمریکا با ابزارها و حیله و نیرنگ خود انسان ها را به سوی بدبختی و بیچارگی سوق می دهد.

رجبی با اشاره به اینکه دوری کردن از شیطان به نفع انسان است و دوری از آمریکا نیز به نفع ملت ایران است خاطر نشان کرد: که به خاطر تحریم ها و دشمنی با آمریکا بود که ایران به این همه پیشرفت رسید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوئین زهرا در پایان ، وظیفه بسیجیان را استقامت در اصول و گم نکردن دشمن اصلی و جلوگیری از نفوذ آن ها دانست و خاطر نشان کرد که ولی فقیه در نظام اسلامی به عنوان یک راهبرد است و بقیه ارکان نظام مجری هستند.

 

2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار