مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه بسیج، تفکری است که در پی پاکسازی جهان از ظلم و ستم است، گفت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیج مهم‌ترین نیاز امروز جامعه برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی و فکری دشمنان است.
کد خبر: ۸۵۹۹۸۹۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام علیرضا باباشاهی در جریان دیدار با چند خانواده مددجوی نیازمند در سنندج، اظهار کرد: بسیج نقش مهمی در اقتدار و پیشرفت‌های ملت ایران در عرصه‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و سایر بخش‌ها داشته است.

وی به رشادت‌های بسیجیان در طول هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: پیروزی غیورمردانه ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی حاصل ایثار و از خودگذشتگی بسیجیانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه تفکر بسیج، تفاوت اساسی انقلاب ما با هر انقلابی در جهان است، تصریح کرد: تفکر بسیجی انقلاب ما را در برابر هجمه‌های دشمنان بیمه کرده است.

به گفته باباشاهی، بسیج یادگار ارزشمند امام راحل است که از آغاز تشکیل تا به امروز منشا خیر و برکات زیادی در کشور بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج، تفکری است که در پی پاکسازی جهان از ظلم و ستم است، خاطرنشان کرد: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیج مهم‌ترین نیاز امروز جامعه برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی و فکری دشمنان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس در ادامه خدمت به نیازمندان و محرومین جامعه را مهم‌ترین وظیفه مسئولان دانست و گفت: توانمندسازی نیازمندان از جمله مباحث مهمی است که می‌تواند بستر عدالت اجتماعی را در جامعه فراهم سازد.

وی در ادامه خدمت به نیازمندان و محرومین جامعه را مهم‌ترین وظیفه مسئولان دانست و اظهار کرد: توانمندسازی نیازمندان از جمله مباحث مهمی است که می‌تواند بستر عدالت اجتماعی را در جامعه فراهم سازد.

به گفته باباشاهی، اقدامات نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد نیز در عرصه خدمات‌رسانی و حمایت از نیازمندان قابل تقدیر است.

وی افزود: فرصتی که به همت کمیته امداد برای بازدید از خانواده نیازمندان در هفته بسیج و سایر ایام برای مسئولان پیش می‌آید ظرفیت بسیار خوبی برای رفع مشکلات این ولی‌نعمتان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: خدمت به نیازمندان و تلاش در راستای رفع مشکلات آنان در نظام مقدس اسلامی همواره مورد تاکید بوده و به عنوان توفیقی الهی از سوی مسئولان به آن نگاه می‌شود.

حجت الاسلام باباشاهی در ادامه صبر و استقامت در برابر مشکلات را ضروری خواند و اظهار داشت: توانمندسازی مددجویان باید از بستر اشتغال زایی به صورت ویژه دنبال شود.

به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس، باید تلاش شود با ایجاد شغل‌های پایدار بستر توانمندسازی نیازمندان را فراهم کنیم.

ارسال نظرات