دشمنان 220 هزار بنیان گذار نسل صالح را از ما گرفتند بنابرین قیمت زیادی برای انقلاب و مقصدی که انقلاب ما آن را تعقیب می کند هزینه شده است.
کد خبر: ۸۵۹۹۸۹۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، دومین یادواره شهدای والامقام محله اجیرلو و پایگاه شهید باکری حوزه مقاومت بسیج حضرت امام حسین (ع) اردبیل با حضور امام جمعه اردبیل، استاندار اردبیل، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از بسیجیان در مسجد امیرالمؤمنین محله اجیرلو اردبیل برگزار شد.
در این یادواره حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا و 220 هزار شهید گلگون کفن ایران اسلامی، با بیان اینکه شهدا در چینش ملت ها جایگاه ویژه ای دارند و این جایگاه به قیمت ارزان به دست نیامده است، گفت: شهدا انسان های ساخته و پرداخته ای بودند و حال باید دید چقدر سرمایه تربیتی لازم است تا انسان هایی همچون آنها را تربیت کنیم.
وی گفت: دشمنان 220 هزار بنیان گذار نسل صالح را از ما گرفتند بنابرین قیمت زیادی برای انقلاب و مقصدی که انقلاب ما آن را تعقیب می کند هزینه شده است.
امام جمعه اردبیل در ادامه با بیان شخصیت والای بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، این شخصیت والا را نوای عزت امت خواند و تصریح کرد: در دنیا هر اتفاق و انقلابی رخ می دهد آن را حاصل انقلاب ایران اسلامی می دانند و این نشان از آن دارد که انقلاب ما برگرفته از نهضت عاشورای حضرت امام حسین (ع) می باشد.
تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران نمونه محله اجیرلو ،مداحی ، شعر خوانی و خاطره گویی از دیگر بخش های این یادواره بود.

ارسال نظرات