مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب (س) با همکاری بسیج خواهران حوزه مقاومت کوثر و بسیج هنرمندان شهرستان فریمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۹۹۰۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به منظور بازخوانی متن خطبه حضرت زینب (س) در شام و تبیین نقش ایشان در پایداری قیام کربلا به عنوان الگوی رفتاری زنان در جامعه، نمایش خطبه خوانی حضرت زینب(س) به همت بسیجیان خواهران حوزه کوثر و بسیج هنرمندان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریمان در محل سالن اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پرشور بانوان شهرستان فریمان برگزار شد، بعد از سرود جمهوری اسلامی ایران، قرائت قرآن و صلوات خاصه امام رضا (ع)، سرگرد پاسدار حسین شمس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن خیر مقدم به شرکت کنند گان در این مراسم مطالبی را در خصوص بصیرت افزایی ایراد کرد.

یعقوبی، مسئول بسیج خواهران حوزه مقاومت کوثر فریمان در گفتگو با خبرنگار ما درباره این مراسم گفت: با توجه به این که در روز شمار هفته بسیج امروز با نام «بسیج، خانواده و سبک زندگی اسلامی» بوده است به این مناسبت مراسم خطبه خوانی حضرت زینب برگزار شده است.

وی افزود: این مراسم برای عموم بانوان فریمان اهم از بسیجی و غیر بسیجی تدارک دیده شده است، که در سال های گذشته این برنامه در اربعین حسینی برگزار می شد اما امسال به صورت همزمان با سایر نقاط کشور این برنامه امروز (۳ آذر) در شهرستان فریمان برگزار شد.

یعقوبی درباره هدف از برگزاری مراسم خطبه خوانی حضرت زینب بیان داشت: آشنایی با بصیرت و فرهنگ حضرت زینب (س) و الگوی گیری بانوان از حضرت زینب به عنوان یک شخصیت دینی کامل و انقلابی از جمله اهداف برگزاری این مراسم می باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها