: به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج “کانون بسیج حقوقدانان” در دادگستری سراوان با حضور مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان؛ رییس دادگستری و جمعی از مسئولان اجرایی این شهرستان افتتاح خواهد شد
کد خبر: ۸۵۹۹۹۱۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

 

سرهنگ رضا لک زایی در گفت و گو با خبر نگار خبر گزاری بسیج  اظهار داشت: به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج "کانون بسیج حقوقدانان” در دادگستری سراوان با حضور  مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان؛ رییس دادگستری و جمعی از مسئولان اجرایی این شهرستان افتتاح خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان از برگزاری انجمن های علمی و معرفتی بسیج حقوقدانان خبر داد و افزود: برگزاری شورای عالی بسیج حقوقدانان کارگاه های آموزشی حقوقی و مشاوره رایگان حقوقی در مساجد و در دفتر های بسیج حقوقدانان در شهرستان زهک و زابل از برنامه های اجرایی هفته بسیج در سازمان بسیج حقوقدانان است.

وی بیان داشت: همایش سبک زندگی اسلامی؛ مشاوره حقوقی رایگان در مساجد، برگزاری انجمن های صالحین، اردوهای شهرستانی، جلسات مربیان، برگزاری کارگاه های آموزشی و پژوهشی ویژه بسیجیان حقوقدان از دیگر برنامه های سازمان بسیج حقوقدانان در سال جاری بوده است.

وی هدف از برگزاری این برنامه را تحقق و اجرای منویات مقام معظم رهبری خواند و افزود:  ارتقاء سطح معرفت دینی و تقویت روحیه خدمتگذاری و همچنین توسعه فرهنگی و ترویج تفکر بسیجی از دیگر اهداف برنامه های اجرایی سازمان بسیج حقوقدانان استان است.

وی تاکید کرد: سازمان بسیج حقوقدانان مجموعه ای پویا و فراگیر متشکل از حقوقدانان معتقد به انقلاب اسلامی و پایبند به ارزش های دینی و داوطلب حضور در عرصه های مورد نیاز است و این تشکل بستر و سازکار حضور و مشارکت حقوقدانان را در عرصه های مختلف علمی،فرهنگی،اجتماعی و سیاسی و.. برای تحقق اهداف کلی انقلاب اسلامی فراهم می کند.

ارسال نظرات